Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه البرز رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت:در بازی‌های روز آخر دور مقدماتی که در سالن شهید کیان پور کرج انجام شد، در بازی نخست دو تیم سازمان بسیج هنرمندان و سازمان بسیج صداوسیمای البرز به رقابت پرداختند.

وی در خصوص نتیجه این بازی بیان داشت: این بازی جذاب درنهایت با برتری 6 بر 1 زرد پوشان هنرمند به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی فر اظهار داشت: در این بازی، دو گل بسیج هنرمندان توسط محمد فرزانه، سه گل آن توسط مهدی مسعودی و یک گل آن تیم توسط فرشاد میرزایی و تک‌گل بسیج صداوسیما توسط اتابک علیقلی به ثمر نشست.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان در خصوص بازی دوم عنوان کرد: این بازی به دلیل عدم حضور تیم اداره کل ورزش و جوانان البرز، با نتیجه 3 بر 0 به سود بسیج رسانه البرز به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: در پایان دور مقدماتی، تیم بسیج سازمان هنرمندان البرز با کسب 9 امتیاز و تیم سازمان بسیج رسانه استان با کسب 4 امتیاز به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

نوروزی فر در پایان یادآور شد: در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات که عصر دوشنبه به میزبانی سالن شهید خوش‌رفتار مجموعه شهید سبحانی سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار خواهد شد، ابتدا تیم‌های بسیج هنرمندان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مصاف هم می‌روند و سپس در دربی رسانه البرز، بسیج رسانه با خانه مطبوعات روبرو می‌شود تا تیم فینالیست مسابقات مشخص شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، قصه زندگی شهید غلامعباس ملک مکان قطره‌ای از دریای بیکران معرفت شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس است.

مدافع وطنی که با همکاری شهید آوینی با تولید مستندی به ظلمِ و روزگویی‌های خان‌های به جا مانده از دوران پهلوی پایان داد.
شهید غلامعباس ملک مکان یکی از ۲۰۵ شهید سرافراز شهرستان بوانات است که در سال ۱۳۲۸ به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۱ در آبادان به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • کامبک آلومینیوم ناکام ماند ؛ انتقام به سبک اوسمار | چهار شلیک قرمز برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی
  • ایران ۱-۱ ازبکستان؛ پایان نیمه اول
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند