Web Analytics Made Easy - Statcounter

فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های مختلف تحصیلی نیمه متمرکز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در سال 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های مختلف تحصیلی نیمه متمرکز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، رشته آموزش علوم ورزشی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تهران و رشته‌های تحصیلی مقطع کاردانی گروه آموزش پزشکی در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی به منظور شرکت در مراحل مصاحبه، معاینه و آزمون عملی بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس ضوابط مربوط به گزینش رشته‌های نیمه متمرکز، معرفی شدگان هر یک از کدرشته‌های نیمه متمرکز تا چند برابر ظرفیت در هر کدرشته با توجه به نمره کل از بین تمام داوطلبانی که کدرشته مربوط را انتخاب کرده‌اند برگزیده و اسامی آنها در هر رشته درج شده است.

نحوه گزینه معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت و سایر ضوابط رشته‌های تحصیلی نیمه متمرکز در دفترچه شماره 2 راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی درج شده است و داوطلبانی که هر یک از کدرشته‌های متمرکز انتخاب قبل از کدرشته‌های نیمه متمرکز پذیرفته شده‌اند در ردیف واجدین شرایط رشته‌های نیمه متمرکز قرار نگرفته‌اند.

در زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری 96، محدودیتی برای انتخاب رشته‌های نیمه متمرکز از نظر تعداد کدرشته وجود نداشت و داوطلبان می‌توانستند در صورت تمایل کدرشته‌های نیمه متمرکز مورد نظر خود را انتخاب کنند. بدیهی است با توجه به ضوابط و کسب حدنصاب نمره علمی لازم هر داوطلب در هر دوره از هر گروه آزمایشی حداکثر در دو کد رشته نیمه متمرکز با توجه به اولویت‌های انتخابی برای انجام آزمون عملی، مصاحبه‌ یا معاینه از سوی سازمان سنجش معرفی می‌شوند.

معرفی‌شدگان رشته‌های نیمه متمرکز نیازی به انتخاب رشته مجدد ندارند و براساس اولویت‌بندی رشته‌های خود در فرم انتخاب رشته گزینش خواهند شد.

تمام معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت باید قبل از مراجعه به دانشگاه ذیربط برای اطلاع از برنامه زمان و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه محل مصاحبه مراجعه کنند.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی نیمه متمرکز پس از انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش و پس از گزینش علمی نهایی در نیمه اول بهمن ماه سالجاری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل چمنی ظهر دوشنبه در نشست با مدیرکل شیلات اردبیل اظهار کرد: علیرغم اینکه مراحل جذب رشته های جدید سخت تر شده است اما تمام سعی خود را می کنیم تا این رشته را نیز به لیست رشته های تحصیلی دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با جذب رشته های تخصصی از قبیل پرورش زنبور عسل موافقت های لازم انجام شده وبه منظور درخشش استان اردبیل در حوزه شیلات و در راستای توسعه استان اقدامات جذب این رشته تحصیلی برای این دانشگاه در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: همکاران توانمندی در حوزه دانش بنیان و پژوهش در عرصه بین‌المللی داریم و در زمینه پرورش جلبک و زالو می توانیم از قابلیت اساتید و از ظرفیت آزمایشگاهی و امکانات پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی استفاده کنیم.

چمنی با بیان اینکه با همکاری مجموعه شیلات استان می توان گام های موثری در راستای ایجاد اشتغال پایدار برداشت، تصریح کرد: دغدغه اصلی دانشگاه محقق اردبیلی تعامل با دستگاه های اجرایی است که امیدواریم در آینده شاهد تعامل و همفکری بیشتر دانشگاهیان با مدیران دستگاه های اجرایی باشیم.

وی بیان کرد: این ارتباط هرچه قوی تر باشد به نفع دانشگاه و دستگاه های اجرایی بوده و زمینه های پیشرفت استان را فراهم خواهد کرد.

چمنی تاکید کرد: ظرفیت و توانمندی های دانشگاه محقق اردبیلی نسبت به سال های قبل پیشرفت چشمگیری داشته و در زمینه های کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی و علوم دامی می توان با اداره کل شیلات همکاری کنیم.

کد خبر 6098270

دیگر خبرها

  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • فرصت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی تا ۱۸ اردیبهشت
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد