Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@15:05:01 GMT

وضعیت لرستان در مصرف مواد مخدر نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۸۴۱۲۷

وضعیت لرستان در مصرف مواد مخدر نگران کننده است

به گزارش ایرنا مجتبی بیرانوند دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پلدختر افزود: رتبه استان لرستان در بحث مصرف مواد مخدر و آلودگی تک رقمی است که نشان دهنده مشکلات زیاد موجود در این زمینه می باشد.
وی اظهار کرد: مواد مخدر با سرعت زیادی در بین جوانان شیوع پیدا می کند حال آنکه سرعت مبارزه با آن کم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: متاسفانه در برخی موارد آمار و ارقام با ترس از به خطر افتادن موقعیت درست اعلام نمی شود و با عملیات های میدانی همخوانی ندارد گرچه اگر این آمار درست اعلام شود می توان با برنامه ریزی درست و مناسب به مبارزه با مواد مخدر پرداخت.
وی افزود: طبق یک آمار 40 نقطه استان لرستان، آلوده اعلام شده است حال آنکه در سفر به 2 شهرستان لرستان مشخص شد که بیش از 50 منطقه آلوده در این شهرستان ها وجود دارد.
بیرانوند گفت: شهرستان پلدختر به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی و با توجه به آمار کشفیات نیروی انتظامی در این شهرستان از این موضوع رنج می برد.
وی افزود: براساس مطالعات انجام شده راهی جز این نیست که همه مردم و دستگاه ها پای کار باشند و این امر مستلزم حضور شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان اظهار کرد: باید مبارزه با خرده فروشان نه در یک مرحله بلکه به صورت جدی و به طور مستمر صورت گیرد تا نقاط آلوده پاکسازی شود.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: احسان کردی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند