Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-01@17:45:26 GMT

آغاز رزمایش نظامی مشترک آمریکا و کره‌جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۸۴۸۷۱

آغاز رزمایش نظامی مشترک آمریکا و کره‌جنوبی

به گزارش بولتن نیوز، رزمایش مشترک دریایی نیروهای نظامی کره جنوبی وایالات متحده آمریکا از امروز –دوشنبه- در آب‌های کره‌جنوبی آغاز شد.

این رزمایش با هدف مقابله با تهدیدهای احتمالی موشکی و هسته‌ای کره‌شمالی انجام می‌شود.

یک سخنگوی نیروی دریایی کره جنوبی به خبرنگاران گفت: این رزمایش نظامی برای حفظ آمادگی در برابر تهدیدهای نیروی دریایی کره شمالی و بهبود توانایی برای انجام عملیات مشترک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه نیز اعلام کرد: این رزمایش ۱۰ روزه در آبهای جنوبی کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

در این رزمایش ناو هواپیمابر «یواس‌اس ریگان» به همراه دو ناو شکن آمریکایی شرکت دارند.

پیونگ‌یانگ با تحریک‌آمیز خواندن این رزمایش نظامی آنرا اقدامی در راستای بحرانی‌تر کردن اوضاع شبه‌جزیره کره قلمداد کرد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که ۵ واحد (یگان) نظامی ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داده اما از انجام اقدامات تنبیهی علیه آنها خودداری کرده است.

به گزارش مشرق، ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه امریکا روز دوشنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت: «به این نتیجه رسیده‌ایم که ۵ واحد (یگان) نظامی اسرائیل در کرانه باختری مرتکب نقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه شده‌اند.

این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد: ما در حال گفتگو با دولت اسرائیل در مورد این موضوع هستیم و همه تخلفات قبل از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ (عملیات طوفان الاقصی) رخ داده است.

او مدعی شد: اسرائیل اقدامات اصلاحی را در مورد ۴ واحد (یگان) انجام داد. با یک واحد رایزنی‌های مداوم با اسرائیلی‌ها انجام می‌شود و تصمیم آمریکا پس از تکمیل مذاکرات انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • آمریکا: ۵ واحد نظامی اسرائیل مرتکب نقض قوانین شده‌اند
  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا