Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد – ایرنا – مدیر کل پدافند غیر عامل استان یزد گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل در استان باید تهیه و راه اندازی شود.

محمدصادق طهماسبی روز دوشنبه در حاشیه نشست پدافند غیر عامل شهرستان خاتم به خبرنگار ایرنا گفت: اعضای شورای پدافند غیرعامل و مسئولان به عنوان کسانی که در منطقه مورد نظر ساکن هستند و با مردم زندگی می کنند بیش از دیگران با تهدیدات و آسیب ها آشنا هستند و باید راه های مقابله با آن را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اولین اولویت شوراهای پدافند غیر عامل شناسایی آسیب ها و راه های مقابله با آنهاست که با تشکیل کارگروه های توسعه می توانند آنها را شناسایی کنند.
وی همچنین یادآور شد: شهرستان خاتم دارای یک فرهنگ غنی و اصیل است که جای تشکر دارد از مسئولانی که این فرهنگ را بکر و دست نخورده محافظت کرده اند.
وی تاکید کرد: یکی از این تهدیدات می تواند در زمینه فرهنگی باشد که برنامه ها باید در راستای حفاظت از ارزش های فرهنگی و مقابله با این تهدیدات باشد.
این مسئول اظهار کرد: کارگروه های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، بهداشت و سلامت، آب و انرژی و کارگروه فرهنگی – آموزشی از کارگروه هایی است که در این شهرستان دارای پتانسیل هستند و باید تشکیل شود.
فرماندار خاتم هم گفت: شورای پدافند غیر عامل در شهرستان تشکیل شده تا اولویت های پدافند را در شهرستان شناسایی و به ارائه راهکارها کمک کنند.
فرجام فاضلی گفت: پدافند غیر عامل یک مسئله مهم است و باید به آن توجه ویژه داشته و بعبارتی آن را در راس امور محوله قرار دهیم.
وی خاطرنشان کرد: انسان ها در گذشته نیز نیاز به پدافند را احساس کردند و به نحوی راه های مقابله با آن را یافتند.
وی بیان کرد: ساده ترین تعریف از پدافند غیر عامل دفاع بدون سلاح است که در مقابل تهدیدهای امنیتی، زیستی و سایر تهدیدها روش هایی را به کار ببریم که جامعه کمترین آسیب را در مقابل آن تهدید ببیند.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان خاتم تصریح کرد: باید تمهیداتی را به کار ببریم که جامعه مصون باشد و از این تهدیدات کمترین آسیب را ببیند.
فاضلی اذعان داشت: جامعه باید در ابعاد و بخش های مختلف تمهیداتی بیندیشید تا بتواند با آسیب ها و تهدیدات احتمالی مقابله کند.
7534/ 6197 خبرنگار: شهلا حیدری** انتشار: فلاح
@irnayazdd

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد