Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@02:27:26 GMT

دکوراسيون و چيدمان اتاق مهمان

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۸۵۹۷۲

دکوراسيون و چيدمان اتاق مهمان

خبرگزاري آريا -
طراحي دکوراسيون داخلي خانه و انتخاب اجزاي دکوراتيو فضاهاي شخصي منزل، به خودي خود مسئله اي چالش برانگيز است. اما بنا به دلايلي که وجود دارد، چنين کاري براي فضاهاي اختصاص داده شده به مهمانان از اهميت بيشتري برخوردار مي باشد.
هر ميزباني مي خواهد که مهمانانش احساس راحتي کنند. به علاوه تا حدودي مسئله حيثيت و آبروي صاحب خانه هم در ميان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحي داخلي بهينه و خلاقانه اتاق خواب هاي منزل شما مي تواند برداشت کلي افراد را از خانه اي که در آن زندگي مي کنيد بسيار بهبود دهد. لازمه اين کار، استفاده از رنگ ها، چيدمان، وسايل و ترکيب مناسب آن ها با يکديگر است. در کنار همه اين موارد، در نظر گرفتن آسايش و راحتي افرادي که در اتاق خواب هاي خانه شما به استراحت و گذران زمان مي پردازند نيز حائز اهميت است.
سوالي که در اينجا وجود دارد اين است که براي طراحي يک اتاق راحت و مناسب براي مهمانان بايد چه کار کنيم؟ چه ويژگي هايي در دکوراسيون اتاق مهمانان مي تواند باعث شود که اقامت آنها در خانه شما لذتبخش باشد؟
در ادامه براي رسيدن به پاسخ اين سوالات به شما کمک خواهيم کرد و با ذکر مواردي که رعايت آنها براي اقامت راحت و آسوده آنان لازم به نظر مي رسد، شرايط ايده آل يک اتاق خواب ويژه مهمانان را ترسيم خواهيم کرد.
هر کسي ممکن است شرايط خاص خودش را در هنگام خوابيدن داشته باشد. برخي از افراد دوست دارند محيطي که در آن مي خوابند مثل هواي قطب سرد باشد، و برخي ديگر هم علاقه دارند زير کوهي از پتوها بخوابند! متاسفانه گاهي اوقات ممکن است در صورت برآورده نشدن شرايط دلخواهمان در هنگام شب، به راحتي به خواب نرويم و در نتيجه استراحت کاملي نداشته باشيم. اکثر مهمانان ترجيح مي دهند به جاي آنکه از ميزبانشان بخواهند تا دماي اتاق را مطابق ميلشان آماده کند، سکوت کنند و با شرايط موجود کنار بيايند.

اتاقي را براي مهمان انتخاب کنيد که مهمان بتواند دماي آن را مطابق ميل خود تغيير بدهد
بنابراين امکان تغيير دماي اتاق يکي از ويژگي هاي مورد انتظار براي مهمانان است و در ايجاد احساس راحتي و آرامش آنان بسيار تاثيرگذار خواهد بود. براي اين منظور اول از همه روي مهيا کردن اقلام مورد نياز براي خواب مهمان ها متمرکز شويد. سعي کنيد به اندازه کافي از روانداز هاي نازک و سبک که قابليت عبور هوا داشته باشند استفاده کنيد. ملحفه هاي پارچه اي نازک براي اين منظور بسيار مناسب هستند.
همچنين تعدادي پتوي با ضخامت بيشتر هم تهيه کنيد تا مهمانان براي گرم کردن خودشان مشکلي نداشته باشند. رنگ به کار رفته براي اين رواندازها و پتوها بايستي مطابق با رنگ کلي رخت خواب ها انتخاب شود و از لحاظ بصري آشفتگي چنداني ايجاد نکند. علاوه بر اين موارد حتما يک عدد پنکه در اتاق مهمانان قرار دهيد تا کساني که به خوابيدن در دماي پايين علاقه مند هستند و دوست دارند هواي اتاقشان دائما در حال گردش باشد، هم دچار مشکل نشوند.

تعدادي پتوي با ضخامت بيشتر تهيه کنيد تا مهمانان براي گرم کردن خودشان مشکلي نداشته باشند
اگرچه در بسياري از موارد افراد مختلف ممکن است وسايل شخصي و از جمله حوله خودشان را به همراه داشته باشند، اما بهتر است شما براي اتاق مهمان ها به اندازه کافي حوله در سايزهاي مختلف تهيه کنيد. مطمئنا اين کار خيلي بهتر از آن است که مهمان ها خودشان از شما درخواست حوله کنند و شما حوله به تعداد کافي در خانه نداشته باشيد. بهتر است اين حوله ها را با طرح و رنگ هاي يکسان انتخاب کنيد و از قبل در اتاق مهمان ها به شکلي کاملا تميز و مرتب قرار دهيد.
از آنجايي که ممکن است عموما مهمانان شما آشنايي زيادي با خانه و جزئيات اتاق هاي شما نداشته باشند، بهتر است چراغ هايي را در کنار تخت خواب هاي اتاق مهمانان قرار دهيد. مطمئنا بعد از خاموش کردن چراغ هاي اصلي اتاق در هنگام شب، تاريک شدن يک باره اتاق براي فرد ناآشنا با فضاي آن چندان خوشايند نخواهد بود. بنابراين چراغ هاي کنار تخت خواب ها احساس آرامش و راحتي بيشتري را براي مهمانان فراهم خواهد کرد.

براي اتاق مهمان ها به اندازه کافي حوله در سايزهاي مختلف تهيه کنيد
رنگ و ظاهر اين چراغ ها کاملا بستگي به شکل دکوراسيون اتاق و ظاهر کلي وسايل داخل اتاق دارد. مطمئنا به کارگيري چراغ هايي با کليد ديمردار و با قابليت کم يا زياد کردن نور آنها براي مهمانانتان خوشايندتر خواهد بود. در عين حال سعي کنيد به اندازه کافي سيم هاي رابط و پريزهاي برق را در نزديکي تخت خواب تعبيه کنيد که شارژ وسايل الکترونيکي هم به راحتي قابل انجام باشد و مهمانان براي پيدا کردن پريزها به دردسر نيافتند.
فکر کردن به ايجاد سرگرمي براي مهمانان و قرار دادن وسايل سرگرم کننده همچون تلويزيون مي تواند بسيار بيشتر از سطح انتظار مهمانان شما باشد و احساس رضايت بيشتري را در آنان ايجاد نمايد. مطمئنا براي بسياري از افراد خوابيدن در يک محيط جديد و به دور از اتاق شخصي خودشان، کمي کسل کننده است. همين امر ممکن است باعث شود که آنها در هنگام شب ديرتر به خواب روند يا حتي در ساعاتي از شب کاملا بيدار باشند.

بهتر است چراغ هايي را در کنار تخت خواب هاي اتاق مهمانان قرار دهيد
در چنين اوقاتي استفاده از وسايل سرگرم کننده همچون تلويزيون يا کتاب، بسيار کارساز خواهد بود و بدون آنکه آنها را به بيرون از تخت خوابشان بکشاند، مي تواند موجب سرگرم شدن آنها شود. علاوه بر قرار دادن تلويزيون که ساده ترين وسيله سرگرمي افراد است، مي توانيد از يک ميز مطالعه کوچک با تعدادي مجله و کتاب هم بهره بگيريد. به ويژه مجلاتي که بيشتر عامه پسند هستند و از تصاوير جذاب در آنها استفاده شده است، براي اين منظور مناسب هستند. به اين ترتيب مهمانان هر زمان که بخواهند مي توانند با صرف يک فنجان قهوه، بنشينند و کمي مطالعه کنند و به اين ترتيب اوقات بي خوابي خودشان را بگذرانند.

تلويزيون يا کتاب، براي سرگرم کردن مهمان، داخل اتاق بسيار کارساز خواهد بود
آماده کردن اتاق خواب براي مهمانان، سختي هاي خاص خودش را دارد. اما در صورتي که همه چيز را به خوبي مهيا کنيد و مهمانانتان با راحتي و آرامش زمان هاي خوبي را در خانه شما بگذرانند، احساس رضايت و لذت خوشايندي را با خود به همراه خواهد داشت. همه چيز به قدرت پيش بيني شما از نيازهاي مهمانانتان و پس از آن به سليقه و خلق ايده هاي خلاقانه خودتان در چيدمان دکوراسيون اتاق ها بستگي دارد، تا دوستان و اعضاي خانواده شما با خاطرات خوبي در خانه تان اقامت داشته باشند.

در اتاق مهمان همه چيز براي آرامش و راحتي مهمان بايد مهيا باشد
منبع : bartarinha.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید (+عکس)

باواریایی‌ها پیش از بازی مقابل رئال مادرید یاد اسطوره فقید خود را زنده نگه داشتند.

به گزارش طرفداری، دیدار دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از دقایقی پیش در استادیوم آلیانتس آرنا شروع شده است و تا دقیقه 57 با نتیجه 1-2 به سود رئال مادرید دنبال می‌شود.

پیش از شروع این مسابقه حساس در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هواداران بایرن مونیخ یاد اسطوره خود و فوتبال آلمان و جهان، فرانتس بکن باوئر را زنده نگه داشتند. همچنین مسئولان باشگاه بایرن مونیخ از پسر و همسر اسطوره فقید فوتبال آلمان تقدیر بعمل آوردند. هایدی بکن باوئر همسر و جوئل بکن باوئر مهمان دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید در استادیوم آلیانتس آرنا بودند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید (+عکس)
  • افلاطون در آخرین ساعات عمرش چه می‌کرد؟
  • سهراب سپهری و سیمین دانشور مهمانان امسال نشر فیل در نمایشگاه کتاب
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • تصویری از مهمانان خاص امروز بهارستان
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود