Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهندس مهراني عضو هيات مديره پست بانک ايران در بازديد از غرفه پست بانک در نمايشگاه تله کام گفت:اين بانک براي ارائه خدمات مطلوب به حوزه ict کشور به پيشرفته ترين نرم افزارهاي بانکي مجهز شده و اولين قدم در اين مسير، بهبود کيفيت نرم افزارهاي بانکي است که با موفقيت انجام شده است.
به گزارش روابط عمومي پست بانک ايران: وي در ادامه افزود: زيرساخت هر خدمت جديدي وجود نرم افزار مناسب بانکي است که پس از نصب و فعاليت نرم افزار جديد بانک ارائه سرويس هاي جديد به مشتريان آغاز شده و اولين مورد آن اپ موبايلي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تا پايان سال جاري چندين خدمت جديد نيز به مشتريان ارائه خواهد شد.
مهراني با بيان اينکه درحال حاضر پست بانک در ارائه خدمت به شرکت هاي حوزه ict هيچ محدوديتي ندارد افزود: براي کمک به اين شرکت ها جهت اخذ تسهيلات بانکي و ضمانت نامه ها شرايط ويژه اي تعيين شده و حتي در مواردي مجوز فعاليت اخذ شده از وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات بعنوان تضمين پذيرفته مي شود.
وي درپايان اظهار داشت: حضور در چنين نمايشگاه هايي مي تواند به تثبيت نقش جايگاه پست بانک ايران به عنوان بانک توسعه اي و تخصصي حوزه فناوري و اطلاعات کشور کمک شاياني داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی قلهکی فعال رسانه ای در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

اظهارات بانکی پور نماینده مجلس: الان در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن!

پی نوشت: این اظهارات (بر فرضِ صحت!) صرفا به دردِ ارائه در جلسات قرارگاه ها و مجموعه های سازمانی می‌خورد و انتشار رسمی آن، روابط گسترده ما را با همسایه مهم مان، دچار مشکل جدی می کند.

حتما آقای بانکی پور جلسه ارائه گزارش کارگروه آسیب‌های اجتماعی به رهبر انقلاب را به خاطر دارند که پس از آن رهبری گفتند از ناراحتی تا صبح نخوابیدم.

فهمِ منشاءِ مشکلات فرهنگی اجتماعی کشور توسطِ بانیان امر، ایرادِ جدی دارد!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903102

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری