Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@00:20:36 GMT

درخواست سازمان آتش نشانی از شهروندان تهرانی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۸۷۶۰۹

درخواست سازمان آتش نشانی از شهروندان تهرانی

جلال ملکی اظهار داشت: با توجه به اخطار هواشناسی مبنی بر وقوع طوفان در تهران، ایستگاه های آتش نشانی در حالت آماده باش بوده و خودروهای احتیاط آماده باش هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از مردم خواست در صورت عدم کار ضروری در زمان وزش شدید باد از خانه خارج نشوند و در صورت حضور در معابر عمومی به ویژه ساعات عصرگاهی از اماکن مسقف عبور کرده و در فضای باز قرار نگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شهروندان خواست از گرفتن عکس سلفی در طوفان، قرار گرفتن روی لبه بام ها و ارتفاعات در زمان وزش شدید بادخودداری کنند. همچین در صورت امکان از تردد زیر ساختمان های نیمه ساز یا درحال ساخت جلوگیری شود چرا که امکان سقوط مصالح وجود دارد.

به گفته ملکی شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی با آتش نشانی تماس بگیرند تا نیروهای آتش نشان برای کمک به آنها اقدام کنند.

به گزارش میزان، سازمان هواشناسی در هشداری اعلام کرده است امروز امکان وقوع وزش باد شدید در تهران وجود دارد

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها

محمد نوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هشدار هواشناسی سطح نارنجی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و بارش تگرگ صادر شد.

وی افزود: در همین راستا روز پنج‌شنبه در کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب مرکزی، اصفهان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، یزد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و نیمه جنوبی کرمان احتمال بارش شدید باران و سیلابی شدن مسیرها وجوددارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: بر همین اساس جمعیت هلال احمر ضمن اعلام آماده باش به نیروهای امدادگر، از شهروندان خواست تا از صعود به ارتفاعات پرهیز و به توصیه‌های ایمنی توجه کنند.

وی افزود: لازم به ذکر است؛ در روزهای پیش رو، حضور در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها می‌تواند منجر به بروز حادثه شود.

کد خبر 6094886

دیگر خبرها

  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ جزئیات پیش بینی هواشناسی
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد