Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از وبدا، دکتر عباس عطوف ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر برنامه اعتبار سنجی خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی را در دست اقدام داریم و حدود ۲۸۰ خوابگاه در دانشگاه های علوم پزشکی داریم که اعتبار سنجی این خوابگاه ها انجام شده است.

وی ادامه داد: در این اعتبار سنجی بر روی موضوع ایمنی خوابگاه ها تاکید زیادی شده است و همچنین بر خوابگاه‌ها بر اساس سال تاسیس، مکانی که در آن قرار گرفته اند و مسائلی از این دست اعتبار سنجی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: همچنین تجهیز و نوسازی سیستم سرمایشی و گرمایشی خوابگاه‌ها مورد تاکید فراوان قرار گرفته است.

عطوف در ادامه اظهار کرد: بازدید از ۳۰ خوابگاه دانشجویی در سه ماه آینده به همراه معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از برنامه های این معاونت است که البته در هفته های گذشته هم از تعدادی از این خوابگاهها از جمله خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی گرگان مورد بازدید قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: در جریان بازدید از خوابگاه‌های علوم پزشکی جلساتی را با مدیران این خوابگاه‌ها برگزار می کنیم و دانشجویان و مسئولان می توانند مشکلات خود را در این جلسات مطرح کنند.

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: امسال با همت معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت مصوبه ای را دریافت کرده‌ایم که ۲۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ برای تعمیرات خوابگاه‌ها هزینه کنیم و این بودجه را وزارت بهداشت در اختیار ما قرار خواهد داد.

وی افزود: اعتبار سنجی دانشگاه‌های علوم پزشکی در مرحله آنالیز است و بعد از پایان یافتن این مرحله تخصیص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار بر اساس اعتبار سنجی انجام خواهد شد.

دکتر عطوف در پایان با اشاره به اینکه امیدوارم این مبلغ تا پایان سال تخصیص داده شود گفت: میزان تخصیص این بودجه بسته به وضعیت مالی دولت است و سعی می‌کنیم مقدار زیادی از این بودجه را جذب کنیم.

وزارت بهداشت عباس عطوف

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد

۷ پروژه علمی فناوری با حضور معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، پیش از ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ۷ پروژه شامل آزمایشگاه روانشناسی، فیزیولوژی علوم ورزشی، مرکز نوآوری علوم انسانی و خانه خلاق علوم انسانی، کلینیک حقوق، خانه سلامت، مرکز توانمندسازی اجتماعی و مرکز بین المللی سازی علوم انسانی افتتاح شد.

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز استاد تجلیل از اساتید سرآمد کشوری دانشگاه کاشان و عملیاتی شدن خوابگاه متاهلی «خیرساز» در زمینی به مساحت هزار مترمربع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به ظرفیت ۱۲۰ دانشجوی مجرد و ۲۴ زوج دانشجوی متأهل در دانشگاه کاشان به زمین زده شد.

کد خبر 750875

دیگر خبرها

  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • نشریات دانشجویی روایتگر صادق جنبش‌های دانشگاه‌های غربی از وضعیت غزه باشند
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت