Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بی‌باک به نقل از مهر؛ نشست هفتگی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات روز گذشته یکشنبه ۲۳ مهر به ریاست «ژاله فرامرزیان» برگزار شد. نقد عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و بررسی همکاری یا عدم همکاری با این شورا و همچنین بررسی درخواست ۹ حزب برای عضویت، از محورهای بحث شده در نشست روز گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سیدهادی خامنه ای» دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) که هفته گذشته ریاست دوره ای خود بر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را آغاز کرد، بنا به دلایلی از ریاست این شورا انصراف داده است. با اعلام انصراف سیدهادی خامنه ای، نوبت ریاست دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به حزب اسلامی کار به دبیرکلی «حسین کمالی» رسیده است.

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن بیانیه به شرح زیر است:

پیشرفت‌، رشد و تعالی نشأت گرفته از پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست. در هر جامعه‌ای که از فرصت فکر، اندیشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پیشرفت، رونقی مضاعف خواهد یافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود.
معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش, کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند.
حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد.
روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز 12 اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسور تبریک و تهنیت می‌گوید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • نگاه مجلس آینده باید به منافع و مصالح ملی باشد
  • توزیع بیش از ۱۹ هزار پاسپورت در نیمروز
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات