Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@23:48:46 GMT

بهترین دروازه‌بان حال حاضر جهان از نگاه اشمایکل

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۱۳۰۱

بهترین دروازه‌بان حال حاضر جهان از نگاه اشمایکل

دروازه‌بان پیشین منچستریونایتد، نظرش را در خصوص بهترین دروازه‌بان حال حاضر جهان فاش کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیتر اشمایکل که در برنامه شب گذشته «ماندی نایت فوتبال» شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» حضور داشت در مورد بهترین دروازه‌بان حال حاضر جهان با جیمی کرگر، یکی از مجری‌های برنامه که داوید دخه‌آ را بهترین دروازه‌بان حال حاضر جهان می‌دانست، هم‌عقیده نبود و گفت: دروازه‌بان مورد علاقه من در حال حاضر و از خیلی وقت گذشته مانوئل نویر است، آن هم به خاطر سبک دروازه‌بانی‌اش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی نویر در تیم شالکه بود، بازی او را در ورزشگاه اولدترافورد از نزدیک دیدم و با خودم گفتم که این دروازه‌بان جوان کیست؟ او دروازه‌بانی نترس است که توانایی بازی در خارج از محوطه جریمه را نیز دارد. مانوئل جزو معدود دروازه‌بان جهان است که قابلیت بازی در پست غیرتخصصی‌اش را دارد و خروج‌های خوبی خارج از محوطه جریمه از او دیده می‌شود. واقعاً این ویژگی نویر را دوست دارم.

وی با اشاره به واکنش‌های خوب درواز‌ه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ در بازی شنبه مقابل لیوپورل در آنفیلد هم اظهار داشت: واکنش‌های دخه‌آ در نوع خود خاص هستند به خصوص واکنش‌هایی که با پاهایش دارد و این ویژگی او را نسبت به دروازه‌بان دیگر متمایز می‌کند. داوید اتفاقات بازی را به خوبی درک می‌کند. او خیلی سریع و در جای درست حرکت می‌کند.

اشمایکل در خصوص دروازه‌بان بلژیکی چلسی هم خاطرنشان کرد: به نظر من کورتوا دروازه‌بان شگفت‌انگیزی است. او دروازه‌بانی بزرگ است که واکنش‌های خوب زیادی از خود به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اِشویانتک همچنان بهترین تنیسور زن جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، انجمن تنیس حرفه‌ای زنان جهان (WTA) امروز (دوشنبه) تازه‌ترین رنکینگ خود را منتشر کرد که در آن رده اول همچنان در اختیار ایگا اِشویانتک است.

تغییرات زیادی در فهرست 10 نفر برتر رخ داده که مارکتا وندروسوا، تنیسور اهل چک به جایگاه ششم، ژنگ کینگ ون از چین به جایگاه هفتم و ماریا ساکاری یونانی از رتبه ششم به هشتم سقوط کردند.

10 تنیسور برتر زن جهان در رنکینگ جدید ATP بدین شرح هستند:

1. ایگا اِشویانتک (لهستان) - 10910 امتیاز
2. آرینا سوبولنکو (بلاروس) - 7498 امتیاز
3.کوری گاوف (آمریکا) - 7313 امتیاز
4. النا ریباکینا (قزاقستان) - 6673 امتیاز
5. جسیکا پگولا (آمریکا) - 4655 امتیاز
6. مارکتا وندروسوا (جمهوری چک) - 4090 امتیاز
7.  ژنگ چینگون (چین) - 3945 امتیاز
8.ماریا ساکاری (یونان) - 3925 امتیاز
9. اونس جابر (تونس) - 3748 امتیاز
10. النا اوستاپنکو (لتونی) - 3493 امتیاز

دیگر خبرها

  • بندر چابهار بهترین گزینه برای مبادلات تجاری افغانستان
  • تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی
  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • اِشویانتک همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • اِشویانتک؛ همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)