Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:58:06 GMT

کشف یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۱۵۸۷

کشف یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در مشهد

مشهد- فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قادر کریمی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مرحله دیگری از طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با محوریت بازرسی از باربری‌های سطح شهر مشهد روز دوشنبه در این شهر به اجرادرآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ۵ دفتر باربری را در خیابان های خلج، بابانظر و کوشش شناسایی و در بازرسی از آنها ۳۹۴ تخته انواع پتو، تعداد ۱۹۶ ثوب کاپشن، ۳۳ هزار و ۵۴۹ سیگار، ۳۱۸ قوطی انواع کنسرو را که همگی قاچاق فاقد مجوز گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه ارزش این محموله یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه ۷ نفر متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد

علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال بود، در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حامل کالا محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد