Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران، گفت: 27 درصد کشته شدگان حوادث رانندگی در شش ماهه نخست امسال را راکبان موتورسیکلت تشکیل می دهند .

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگمهدی باقری بااعلام این خبر، افزود: با توجه به وضعیت جغرافیایی و شرایط خاصی که مازندران از نظر طبیعی نسبت به سایر استان های دیگر در کشور دارد، هر ساله در فصول مختلف مسافران زیادی از جاده‌های مواصلاتی این استان تردد دارند و از این رو از ابتدای سال تا پایان شهریورماه جاری شاهد افزایش 12 درصدی سفر به استان نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کاهش 15درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در معابر عمومی و خیابان های شهری در شش ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: رعایت قوانین ومقررات راهور و ارتقاء فرهنگ ترافیک نقش مهمی در کاهش این آمار داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران، گفت: با توجه به اینکه به فصول سرد سال رسیده‎ایم؛ رانندگان باید نسبت به تجهیز خودروی خود اقدام کنند، بخاری، زنجیرچرخ، برف ‌پاکن، چراغ راهنما و سایر بحث‌های فنی خودرو را چک کنند تا دچار مشکل نشوند.

سرهنگ باقری با بیان اینکه براساس آخرین آمار، 57 درصد کشته شدگان حوادث رانندگی را عابران پیاده هستند، اظهار داشت: ضمن اینکه از خدمات شهرداری های استان قدردانی می کنیم، از آنها می‌خواهیم که در بحث بهسازی پیاده‌ روها نیز دقت لازم را داشته باشند.

وی گفت: در 6 ماه نخست امسال 27 درصد کشته شدگان حوادث رانندگی در مازندران را راکبان موتورسیکلت تشکیل داده اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران درباره خودروهای سرویس مدارس نیز اظهار داشت: امسال نشست‎های خوبی را با آموزش و پرورش در این زمینه داشتیم و همه سرویس‎های مدارس در یک چارچوب نظام‌مند ساماندهی شده‌اند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق گفت: باید تدابیر لازم در کشور عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی (ع) صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدکاظم آل‌صادق امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست مشترک با مشاور وزیر داخلی عراق اظهار کرد: با شکوه برگزار شدن مراسم اربعین‌حسینی سال گذشته مرهون تعامل و همدلی مسئولان دو کشور بود.

وی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم در کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی صورت گیرد، افزود: مقرر شده خط‌مشی راه‌ها و نصب علائم بیشتر در مسیرها کار شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق اضافه کرد: با توجه به اینکه تردد زائران بیشتر در گذرگاه مهران است باید در ایام اربعین‌حسینی با هماهنگی دو کشور امکانات از جمله سرویس‌های بهداشتی، سوله‌های خنک‌کننده و منابع نگهداری آب و یخ فراهم شود.

کد خبر 751171

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود