Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورامین- پیش از ظهر امروز تجمع باشکوه دانشگاهیان ورامین در پاسخ به اظهارات ضد ایرانی رییس جمهور آمریکا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر سه شنبه دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه آزاد واحد ورامین-پیشوا در پاسخ به اظهارات ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا در مقابل مسجد دانشگاه آزاد ورامین تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش دانشجویان با مشت های گره کرده و با در دست داشتم پرچم های لااله الا الله و پلاکاردهایی که شعار مرگ بر آمریکا بر روی آن نوشته شده بود به تجمع و اعتراض پرداختند.

یکی از دانشجویان رشته الهیات این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:اظهارات رییس جمهور آمریکا برای ما به عنوان یک ایرانی مسلمان به هیچ عنوان قابل پذیرش و چشم پوشی نیست و همه ما دانشجویان امروز در این مکان گرد هم آمده ایم تا با تمام قدرت اعتراض و خشم خود را نسبت به این فرد بی منطق و سخنرانی احمقانه اش اعلام کنیم.

حسینعلی شیبانی،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، پیشوا در حاشیه این تجمع اعتراض آمیز به خبرنگار مهر گفت: امروز اتحاد میان مردم و مسئولین در ایران اسلامی بیش از گذشته و بیشتر از قبل می باشد و رییس جمهور آمریکا باید بداند که مردم ایران دست از مواضع خود کوتاه نمی آیند و همواره دنباله رو و گوش به فرمان رهبر عظیم الشان هستند و این فرد کوتاه فکر نمی تواند با لجاجت و سخن پراکنی های بدون پشتوانه و نادرست به اتحاد و همدلی و یکرگی مردم ایران با یکدیگر خدشه ای وارد کند.

یکی از پرسنل شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، پیشوا و قرچک در تشریح این تجمع با شکوه به خبرنگار مهر گفت: مردم ایران در همه این سال ها شاهد جان فشانی ها و خدمات جهادی سپاه پاسداران در ایران بوده ایم و لذا اجازه نخواهیم داد که فردی مثل ترامپ که از سلامت روانی برخوردار نیست و با هیچ معیار و سنجشی نمی توان حماقت و گستاخی این فرد را اندازه گرفت بخواهد در مرود سپاه پاسداران ما اظهار نظر کند، مردم ایران اسلامی محکم و استوار در دفاع از سپاه ایستاده اند و هرگونه هجمه ای را نسبت به آنها محکوم می کنند.

گفتنی است که این تجمع اگرچه تجمع دانشگاهیان نام گرفته بود اما توسط آحاد مردم از همه اقشار پیر و جوان تشکیل شده بود و همگی متفق و یکپارچه بانگ مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار را سر داده بودند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • رژیم صهیونیستی در باتلاق سراشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید
  • رژیم صهیونیستی در باتلاق سرآشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد