Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار مرکزی نوشهر از آب‌گرفتگی برخی روستاها بخش مرکزی نوشهر خبر داد و گفت: اقدامات اولیه برای بازگشایی معابر روستاهای آب‌گرفته توسط کارشناسان در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوشهرآنلاین، با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر کاهش دما، بارش شدید باران و طوفان از نیمه شب گذشته در استان مازندران، بارش شدید باران در نوشهر حوالی ساعت 22 شب شروع شد و تا نیمه‌های شب ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پی این بارش تمامی نیروهای امدادی هلال احمر، ستاد مدیریت بحران شهرداری، نیروهای راهداری، پرسنل آتش‌نشانی، اداره برق و... در آمادگی به سر می‌بردند که بنا بر اعلام این بارش باعث شد که برخی معابر شهری و روستایی دچار آب‌گرفتگی شود.

بخشدار مرکزی نوشهر در گفت‌‌وگو با خبرنگار ما درباره پیامدهای طوفان و باران در روستاهای بخش مرکزی نوشهر، اظهار کرد: بر اثر طوفان و بارندگی شب گذشته در شهرستان نوشهر برخی از روستاهای بخش مرکزی نوشهر دچار آب‌گرفتگی شدند.

وی گفت: بازدید ی که از روستاهای بخش مرکزی نوشهر به همراه رئیس امور منابع آب و رئیس منابع طبیعی نوشهر از مناطق آب‌گرفته به عمل آمد مشخص شد که خیابان شهید کلاه‌گر مزگاه دچار آب‌گرفتگی شدید شده است که اقدامات اولیه ازقبیل تخریب پل در این محل جهت تخلیه آب درحال انجام است.

مصدق آزادیان یادآور شد: بخشی از روستای خیرود نیز دچار آبگرفتگی شده است که کارشناسان برای رفع مشکل در محل حضور دارند.


آبگرفتگی 23 واحد مسکونی در روستاهای بخش مرکزی نوشهر

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر نیز طی گفت‌وگویی از آبگرفتگی 23 واحد مسکونی در روستاهای حمزه‌ده سفلی، مزگاه، بهجت‌آباد و انارور بخش مرکزی نوشهر خبر داد و گفت: نیروهای هلال احمر با همکاری اهالی مشغول تخلیه آب هستند.

علیرضا شیروانی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر برای رفع مشکلات مردم در آمادگی کامل به سر می‌برد، گفت: در منطقه بهجت‌آباد تنها برخی حیاط منازل دچار آبگرفتگی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.
 
وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی