Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان نطنز گفت: مسابقات والیبال، فوتسال، تیراندازی با تفنگ سیمیلاتور، تیراندازی با کمان، شطرنج، فوتبال دستی، ورزش های بومی محلی و طناب کشی در هفته تربیت بدنی در شهرستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز؛ مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز صبح امروز در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار کرد: به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش و همچنین گرامیداشت هفته تربیت بدنی، برنامه های ویژه ورزشی برای بانوان در شهرستان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم لطفی نژاد با بیان این که باشگاه ایروبیک خواهران در هفته تربیت بدنی در بادرود افتتاح می شود، افزود: امسال برای نخستین بار در شهرستان نطنز شاهد افتتاح باشگاه ورزشی یوگا خواهیم بود که مدیریت آن را سیمیندخت نبوی بر عهده خواهد داشت.

وی به اجرای برنامه ها و مسابقات جذاب ورزشی برای بانوان در این هفته اشاره کرد و گفت:
مسابقات والیبال، فوتسال، تیراندازی با تفنگ سیمیلاتور، تیراندازی با کمان، شطرنج، فوتبال دستی، ورزش های بومی محلی و طناب کشی در هفته تربیت بدنی در شهرستان برگزار می شود.

مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان نطنز اضافه کرد: مسابقات تکواندو، شنا، اسکیت و همایش اتومبیل رانی خانوادگی از جمله برنامه های مهیج برای حضور موثر بانوان ورزشکار شهرستان است
که مسابقات شنا در رشته کرال سینه برای سنین ۱۲ سال به بالا و تیراندازی با کمان برای سنین ۱۵ سال به بالا و به همراه سه روز آموزش خواهد بود.

وی از اجرای برنامه هایی همچون غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و بازدیدهای ورزشکاران با مسئولان شهرستان در این هفته خبر داد و افزود: دیدار با فرماندار، امام جمعه، خانواده شهدای گرانقدر و بازدید از خانه سالمندان نطنز نیز در برنامه ها پیش بینی شده است.

لطفی نژاد هدف از بزرگداشت هفته تربیت بدنی و برگزاری این برنامه ها را علاقه مند سازی مردم و به خصوص بانوان شهرستان به امر ورزش، حفظ سلامت و نشاط اجتماعی خود و خانواده ها، پیش بینی و تهیه امکانات لازم برای انجام ورزش های گوناگون و ایجاد بسترهای مناسب برای ورزش بانوان شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر

نخستین و سومین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان و جوانان بانوان ایران به میزبانی سمنان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، سازمان تیم‌های ملی این فدراسیون اعلام کرد اولین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا و سومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان بصورت مشترک از 11 تا 17 اردیبهشت ماه در سمنان برگزار می‌شود. 

20 بازیکن به اردوی بزرگسالان و 21 بازیکن به اردوی جوانان دعوت شده‌اند. 

مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، الناز یحی پور، هانیه کریمی، آرزو کیانی آرا، زهرا فقیهی، مهربان بدوی، مبینا حسن زاده، عطیه شهسواری، سارا موسوی، رویا نوروزی، بهار ایزدگشب، زینب بذرافکن، ستاره رحمانیان، فاطمه مهری، فاطمه خلیلی، ملیکا محمدی، مریم کار اندیش و حدیث نوروزی 20 بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان دعوت شده‌اند که تمرینات خود را زیر نظر مریم فخری و نشمین شافعیان انجام خواهند داد.

همچنین الناز یار محمدی، زهرا افشاری، محدثه شبانی، زهرا فتوتی، مائده عشاقی ، آرزو بهمئی ، سنا باقری، فاطمه مریخ، نسترن گودرزی، شهرزاد نصوحی، آسمان بدوی، سبا زنگنه، هستی دخایی، سعیده غضنفری، غزاله مهری، صبا دهقانی، هستی آریان فر، الهه نیکان، سوفیا فیلسوف، فاطمه شاهین و آریانا متابعان  نیز به اردوی تیم ملی جوانان دختر ایران فراخوانده شده‌اند. 

مریم رضائیان (سرپرست)، نشمین شافعیان (سرمربی)، نسترن ابریشم کار (پزشکیار) و شادی باقری (روانشناس) تیم ملی جوانان را در این اردو همراهی خواهند کرد. 

لازم به ذکر است بیستمین دوره هندبال قهرمانی بانوان آسیا در آذرماه امسال و بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جوان جهان از 30 خرداد تا 10 تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی