Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@03:54:41 GMT

والورده در آستانه ثبت یک رکورد بی سابقه در بارسا

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۸۶۵۳

والورده در آستانه ثبت یک رکورد بی سابقه در بارسا

بارسلونا با هدایت ارنستو والورده تیمی متحد تر و با انگیزه تر از فصل گذشته نشان داده است.

به گزارش مشرق، پس از ناکامی بارسا در کسب قهرمانی لالیگا و چمپیونزلیگ و عدم تمدید قرارداد انریکه، این والورده بود که از سوی مدیران باشگاه به عنوان سرمربی جدید برگزیده شد. او فصل را با دو شکست متوالی از رئال در سوپرکاپ اسپانیا شروع کرد ولی پس از گذشت 8 هفته از لالیگا و دو هفته از لیگ قهرمانان بارسا قاطعانه و با کمترین گل خورده در صدر ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی اناری ها در لالیگا 22 امتیازی هستند و جالب اینکه در 10 بازی گذشته(لالیگا و لیگ قهرمانان) نیز تنها 3 گل دریافت کرده اند(هر سه گل در لالیگا). بارسا اگر فردا شب برابر المپیاکوس هم گلی دریافت نکند موفق به ثبت رکوردی جدید خواهد شد.

در حال حاضر رکورد بهترین آمار دفاعی پس از 11 بازی( گذشت 8 هفته از لالیگا و نیز اتمام دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان) در اختیار بارسای انریکه در فصل 2014-15 است که تنها 4 گل دریافت کرده بود و فردا شب والورده این فرصت را دارد تا رکوردی جدید در تاریخ بارسا به ثبت برساند.

لازم به ذکر است که بارسا فصول 95-96؛ 96-97 و 2003-04 در لیگ قهرمانان حاضر نبود.

منبع: ورزش سه ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ مهمان این تیم بود و به تساوی 2-2 رضایت داد تا به بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو امیدوار باشد.

مودریچ که در چند هفته اخیر فرصت بیشتری برای حضور در میدان پیدا کرده و کارلو آنچلوتی از او در دقایق بیشتری در ترکیب رئال مادرید استفاده کرده بود در این بازی بار دیگر روی نیمکت نشست اما با تصمیم سرمربی تیم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

این ستاره کروات در دقیقه ۷۵ به جای جود بلینگام وارد زمین شد و توانست رکورد جذابی را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به نام خودش ثبت کند. این بازیکن حالا بالاتر از فرانس پوشکاش، اسطوره باشگاه رئال مادرید، مسن‌ترین بازیکنی است که با ۳۸ سال و ۲۳۴ روز در رقابت‌های لیگ قهرمانان با پیراهن رئال به میدان رفته است.

انتظار می‌رود که مودریچ در صورت حضور در بازی برگشت و با احتمال صعود رئال مادرید به دیدار فینال بتواند رکورد خودش را بالاتر ببرد و شاید دسترسی به او برای ستاره‌های آینده این تیم بسیار دشوار باشد.

دیگر خبرها

  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • فقط از مسی برآمده بود؛ رکورد فوق‌العاده جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم