Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نوجوانان ايران در ادامه موفقيت هاي خود توانستند از سد مکزيکي ها نيز عبور کنند و خود را به مرحله يک چهارم نهايي و تيم نوجوانان اسپانيا برسانند.
به گزارش "ورزش سه"، سه پيروزي پياپي و کسب 9 امتياز باعث شد تا شاگردان عباس چمنيان به عنوان تيم اول گروه خود راهي مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوجوانان ايران در صورت برتري برابر تيم مکزيک مي توانند براي اولين در تاريخ فوتبال ايران خود را به مرحله يک چهارم نهايي اين رقابت هاي معتبر برسانند.
مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني، سه شنبه 25/07/96، ساعت 15، ورزشگاه جواهر لعل نهرو
داور: آنتوني تيلور(انگليس) کمک ها: گري بسويک و آدام نان(انگليس)
تيم نوجوانان ايران:
علي غلام زاده، علي ستاوي، احمد جلالي، مجيد نصيري، طاها شريعتي، اميرحسين حسين زاده، محمد شريفي، الهيار صيادمنش، علي داوران(62 امير اسماعيل زاده)، محمد قادري و يونس دلفي
سرمربي: عباس چمنيان

تيم جوانان مکزيک:
کارلوس لوپز، آدريان واسکوئز، کارلوي روبلس، لوئيز اوليواس، رائول ساندوال، ژيرو تورس، آلکسيس گوتيرز، دانيل لوپز، لوئيز گاميس، ديگو لينس و روبرتو دلا روسا
سرمربي: ماريو آرتگا

کارت زرد:
محمد قادري(1+45) يونس دلفي(81) الهيار صياد منش(83) از ايران
شرح گل ها:
ايران 1 مکزيک 0(دقيقه 7، محمد شريفي): نوجوانان ايران خيلي زود توانستند دروازه مکزيکي ها را هدف بگيرند و دروازه اين تيم را باز کنند. خطاي روبلس در اين دقيقه روي قادري باعث شد تا داور به نشانه پنالتي در سوت خود بدمد و محمد شريفي نيز پشت توپ ايستاد و باضربه دقيق خود اولين گل نوجوانان را وارد دروازه مکزيک کند.
ايران 2 مکزيک 0(دقيقه 11، الهيار صيادمنش): مهاجم خوش فکر تيم نوجوانان توانست سومين گل خود را در اين مسابقات به ثمر برساند. صيادمنش در اين دقيقه توپ ارسالي هافبک هاي ايران را با ضربه چيپي ديدني از بالاي سر دروازه بان مکزيک وارد دروازه اين تيم کند.

ايران 2 مکزيک 1(دقيقه 37، روبرتو دلا روسا): اشتباه مدافعان ايران در آفسايدگيري باعث شد تا مکزيکي ها در موقعيت خوبي صاحب توپ شوند و ضربه خود را به سوي دروازه ايران بزنند اما باز هم اين دروازه بان ايران بود که توانست توپ را دفع کند اما ضربه برگشتي از روي خط محوطه جريمه با شوت دلاروسا راهي کنج دروازه ايران شد.
دقايق حساس:
دقيقه 25 – ضربه مهاجم مکزيک از راه دور جدي ترين تهديد عليه ايران محسوب مي شد اما غلام زاده با سيوي دقيق اين توپ را به کرنر فرستاد.
دقيقه 32 – دلفي در اين دقيقه مي توانست سومين گل ايران را به ثمر برساند اما در حالي که با دروازه بان حريف تک به تک شده بود تصميم به پاس دادن گرفت که مدافع مکزيکي موفق شد توپ را به کرنر بفرستد.
دقيقه 33 – کرنر ارسالي ايران روي دروازه مکزيک خطرساز بود اما دروازه بان اين تيم موفق به دفع اين توپ شد.
دقيقه 35 – ضربه سنگين کاپيتان مکزيک از درون محوطه جريمه با واکنش استثنايي غلام زاده دفع شد.
دقيقه 37 – يک بار ديگر دلفي راه دروازه مکزيک را در پيش گرفت و ضربه خود را از زاويه بسته به دروازه حريف زد اما بازهم اين دروازه بان حريف بود که توپ را دفع و راهي کرنر کرد.
دقيقه 37 – کرنر ارسالي دلفي روي دروازه مکزيکي ها چيزي نمانده بود تا يک موقعيت عالي براي ايران ايجاد کند اما گلر حريف اين توپ را هم دفع کرد.
دقيقه 50 – اولين موقعيت خطرناک ايم ديدار در نيمه دوم از آن نوجوانان ايران بود و در حالي که دلفي مي توانست از فرصت فوق العاده اي که به دست آورده استفاده کند اين اتفاق نيفتاد تا دومين فرصت فوق العاده اين بازيکن نيز با حرکت در عرض او از دست برود.
دقيقه 51 – شوت راه دور مهاجم نوجوانان باز هم دروازه مکزيکي ها را تهديد کرد اما اين توپ نيز توسط گلر حريف دفع شد.
دقيقه 51 – وقتي نوجوانان ايران از موقعيت خود استفاده نکردند توپ برگشتي روي دروازه ايران خطرساز شد اما ارسال بلند حريف را غلام زاده از روي سر مهاجم حريف جمع کرد.
دقيقه 52 – يک فرصت ديگر براي حريف ايران به دست آمد اما ضربه مکزيکي ها با فاصله کمي از کنار دروازه ايران به بيرون رفت.
دقيقه 63 – حرکت نوجوانان ايران تنها قدمي تا رسيدن به گل سوم کم داشت اما ضربه نهايي صيادمنش را دروازه بان مکزيک در آخرين لحظه به کرنر فرستاد.
دقيقه 65 – خطرناک ترين موقعيت مکزيکي ها در اين لحظه به دست آمد و کرنر ارسالي اين تيم روي دروازه ايران تير دروازه ايران را به لرزه در آورد.
دقيقه 65 – توپ دزدي بازيکنان ايران مي توانست موقعيتي فوق العاده براي نوجوانان به وجود بياورد اما گلر حريف با سرعت عمل موفق شد به توپ برسد و آن را دور کند.
دقيقه 66 – حرکت ديگري از سوي حريف، دروازه ايران را به شدت با خطر مواجه کرد اما ضربه مهاجم مکزيک تيرک دروازه را به لرزه درآورد.
دقيقه 74 – در اين دقايق بازيکنان تيم نوجوانان عقب نشستند و همين موضوع باعث حملات حريف شد و اين بار شوت راه دور مکزيکي دروازه ايران را به خطر انداخت.
دقيقه 85 – صيادمنش مي توانست از فرصت به دست آمده نهايت استفاده را ببرد و فاصله ايران با حريف را بيشتر کند اما اين اتفاق نيفتاد تا فرصت فوق العاده اي از دست ايران برود.
دقيقه 89 – نوجوانان ايران در اين دقايق بازي را در دست گرفتند و موقعيت ديگري را به دست آوردند تا بتوانند به گل سوم برسند اما در عين ناباوري دو بازيکن ايران نتوانستند از اين فرصت استفاده کنند.
دقيقه 1+90 – باز هم صياد با دروازه بان حريف تک به تک شد اما گويا خستگي بازيکنان ايران را از پا انداخته است و بازهم صيادمنش فرصتي تک به تک را از دست داد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون سه شب پس از اینکه در دیدار جالوروسی مقابل اودینزه در ترکیب قرار گرفت و در 20 دقیقه باقی مانده از این رقابت نیمه کاره در سری آ ایتالیا برای رم به میدان رفت، با عملکردش کاری کرد تا دنیله ده‌روسی امشب هم در جدال حساس برابر ناپولی او را در ترکیب قرار بدهد.

ستاره ایرانی رم که برای چهارمین بار در فصل جاری سری آ حضور در ترکیب را تجربه می‌کرد و انگیزه زیادی برای اثبات توانایی خود داشت و نمی‌خواست فرصتی که ده‌روسی در اختیار او قرار داده را از دست بدهد، در دقیقه 58 اولین شانس خود در محوطه جریمه حریف را با گرفتن یک خطا، تبدیل به پنالتی برای تیمش کرد.

سردار آزمون که در 19 بازی قبلی خود در سری آ ایتالیا سه گل به ثمر رسانده و روی سه گل دیگر هم نقش موثری داشت، امشب هم در هفته سی و چهارم این رقابت‌ها مقابل تیم رده هشتمی ناپولی درخشید و در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا شهر ناپل تیمش را صاحب گل اول بازی کرد تا از حریف‌شان پیش بیفتند.

ستاره ایرانی رم در دقیقه 58 توپ بلند به محوطه جریمه ناپولی را قصد داشت با کنترل توپ تبدیل به موقعیت جدی کند که خوآن ژسوس، مدافع برزیلی حریف مچ پای راست او را زد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و داوران ویدئویی هم آن را تایید کنند.

سردار که برای دومین بار در این فصل برای جالوروسی پنالتی می‌گرفت، توپ را تحویل پائولو دیبالا داد تا ستاره آرژانتینی پشت ضربه بایستد و گل اول بازی را مقابل ناپولی به ثمر رساند.

ناپولی در دقیقه 64 روی غافلگیری مدافعان رم یک گل غیرمنتظره توسط ماتیاس اولیورا زد و پنج دقیقه بعد هم سردار آزمون جای خود را به تامی آبراهام داد تا در دیداری که کمترین فرصت را داشت و 69 دقیقه در زمین بود، نمایش موثری ارائه کند.

دیگر خبرها

  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو