Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@14:08:10 GMT

«برادرم خسرو» در شبکه نمایش خانگی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۰۰۲۹۳

«برادرم خسرو» در شبکه نمایش خانگی

فیلم سینمایی «برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری، نویسندگی پریسا هاشم پور و احسان بیگلری و تهیه کنندگی سعید ملکان از صبح امروز سه شنبه ۲۵ مهر ماه با پخش موسسه هنرهای تصویری سوره برای مخاطبان شبکه نمایش خانگی در سراسر کشور توزیع شد.

«برادرم خسرو» نخستین ساخته سینمایی احسان بیگلری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی این جشنواره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم در جشن انجمن منتقدان و نویسندگان نیز در پنج رشته نامزد دریافت جایزه شد و دیپلم افتخار بخش خلاقیت و استعداد درخشان را کسب کرد و همچنین جایزه بهترین فیلم جشنواره یاری، جایزه بهترین بازیگر مرد و جایزه ویژه هیات داوران در جشنواره فیلم شهر را به خود اختصاص داد.

گفتگو با بازیگران همراه با پشت صحنه فیلم از جمله بخش هایی است که در نسخه شبکه نمایش خانگی این فیلم سینمایی مشاهده می کنید.

در خلاصه داستان «برادرم خسرو» به قلم احسان بیگلری و پریسا هاشم پور آمده است: خسرو که مبتلا به اختلال دوقطبی است باید مدتی را در خانه برادر بزرگتر خود سپری کند. شهاب حسینی، ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی، بیتا فرهی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از نویسندگان: احسان بیگلری، پریسا هاشم پور، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا جهان پناه، تدوین: مصطفی خرقه پوش، مجری طرح و مدیر تولید: طاهر امانی، مدیر صدابرداری: مسیح حدپور سراج، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، طراح چهره پرداری: محمد کلاهدوز، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر سیدی، عکاس: علی نیک رفتار، مدیر رسانه ای: بهناز شیربانی، تهیه کننده: سعید ملکان.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم‌تبار که پیش از این در چهاردمین جشنواره بین‌المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه رفته بود، رتبه دوم بخش نقاد «منتقدین» جشنواره بین‌المللی مونودرامای تونس را از آن خود کرد.

جشنواره مونودرامای تونس در این دوره با محوریت مقاومت و صلح در حالی برگزار شد که ۱۶ کشور دنیا در آن حضور داشتند و در نهایت نمایش «آلاء» رتبه دوم بخش نقاد «منتقدین» را کسب کرد.

این بخش از جشنواره برگزیده‌هایی مجزا در کارگردانی، بازیگری و نویسندگی نداشت و لوح قدردانی و نشان ویژه خود را به بهترین آثار برای کامل‌ترین نمایش به لحاظ فنی، طراحی، بازیگری، متن، میزانسن و طراحی صحنه اهدا کرد.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان از صدا: فرهاد قائمیان، محمدرضا آزادفرد، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب، مربی اریال یوگا: سپیده صمد پور، طراح حرکت: امیر آقاجان و طراح لباس: سمیه پسندیده‌خواه، نام‌ برد.

کد خبر 6097163 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه