Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@22:22:52 GMT

‌پیشرفت فیزیکی محور پاتاوه ـ دهدشت مطلوب نیست‌

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۰۱۲۸۱

‌پیشرفت فیزیکی محور پاتاوه ـ دهدشت مطلوب نیست‌

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ‌پیشرفت فیزیکی محور پاتاوه ـ دهدشت مطلوب نیست‌، گفت: اتصال جاده لنده به محور پاتاوه ـ دهدشت مهم‌ترین خواسته مردم شهرستان لنده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لنده، علی محمد احمدی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان لنده، اظهار داشت: هدف از این سفر بازدید از بخش‌ها و پروژه‌های عمرانی نیمه تمام لنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در بازدید از پروژه‌های راه‌های ارتباطی، بخش‌های فرهنگی، آب شرب و فضای آموزشی به عمل آمده به طور نسبی پروژه‌های شهر لنده پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

احمدی با اشاره به محدودیت منابع موجود و سطح توقعات مردم از پروژه‌ها، افزود: پروژه اتصال جاده لنده به محور پاتاوه ـ دهدشت از مهم‌ترین خواسته‌های مردم است و علی‌رغم فعال بودن پروژه توسط پیمانکار پیشرفت فیزیکی مطلوبی ندارد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و ‌بویر‌احمد بیان کرد: امید است با‌‌ پیگیری‌های که در ماه‌های آینده انجام می‌شود منابع لازم استانی و سایر منابع دیگر تامین شود و پیمانکار پروژه اتصال جاده لنده به محور پاتاوه - دهدشت فعال تر شود.

وی با بیان اینکه مسائل فرهنگی یکی از مهم‌ترین مسائل تاثیر‌گذار در جامعه است، تاکید کرد: در خصوص تکمیل پروژه‌های مجتمع فرهنگی، مصلی نماز جمعه و فرهنگ سرا این شهرستان در نیم فصل مالی باقی مانده آنچه در توان ما است برای تامین اعتبار این پروژه‌ها تلاش می‌کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: برنامه مالی ما در سال 97 است و به طور قطع مدیریت و برنامه‌ریزی خوبی در سال آینده داریم.

انتهای پیام/

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در محل پروژه ساخت بیمارستان نیایش خرم‌آباد از روند ساخت آن بازدید کرد .

وی افزود: این پروژه از پروژه های بزرگ غرب است که در دولت قبل در سال ۹۳ کلنگ زنی و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما سال ۱۴۰۰ تا به امروز پیشرفت این پروژه به ۶۵ درصد رسیده و به اندازه ۱۰ سال گذشته در این پروژه کار عمرانی و ساخت و ساز صورت گرفته است.

استاندار لرستان ادامه داد : این پروژه با سرعت بسیار رضایت بخشی توسط قرارگاه خاتم با ۲۸۰ نفر پرسنل فعال با پرسنل و مهندسین مجرب و متخصص در حال ساخت است و سال ۱۴۰۴ قطعاً تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این بازدید نیز از بیمارستان نیایش بعنوان بزرگترین مراکز درمانی غرب کشور نام برد و گفت : بیمارستان نیایش یک بیمارستان مدرن و با دارا بودن همه بخشهای پزشکی از جمله سوختگی خواهد بود که با افتتاح آن بخش زیادی از نیازهای آموزشی و درمانی استان مرتفع خواهد شد . ‌

وی افزود: انتظار می رود با حمایت استاندار و از طریق اعتبارات دولتی منابع مالی این پروژه تامین یابد تا سرعت ساخت پروژه نسبت به حال حاضر دوچندان شده و تلاش می کنیم در حوزه منابع مالی اعتبارات بموقع طرح تخصیص یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ پروژه با ۱۶۸ هزار مترمربع مساحت در سطح استان در حال اجراست که در صورت بهره‌برداری تحول کم سابقه‌ای در حوزه بهداشت و درمان استان ایجاد خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901054

دیگر خبرها

  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا