Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- سه نمایشگاه تخصصی در حوزه خدمات شهری، حمل و نقل و کودک به صورت همزمان سه شنبه شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد گشایش یافت.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد به خبرنگار ایرنا گفت: این سه نمایشگاه شامل هشتمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط زیست شهری، هشتمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترافیک و نخستین نمایشگاه تخصصی مادر، سیسمونی و کودک می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احسان ارکانی افزود: در هشتمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط زیست شهری و هشتمین نمایشگاه حمل و نقل و ترافیک، 54 شرکت خراسان رضوی در قالب 200 غرفه در فضایی به مساحت چهار هزار و 800 متر به ارائه خدمات و دستاوردهای خود پرداخته اند.
وی اظهار کرد: زمینه های فعالیت 2 نمایشگاه تخصصی مزبور، ارائه تجهیزات و ماشین آلات خدمات شهری، خودروهای حمل و نقل عمومی، مبلمان بوستانی، تجهیزات و علائم ترافیکی، نورپردازی شهری، توقفگاه های مکانیزه، مجموعه بازی های پلی اتیلنی و تجهیزات ورزشی بوستانی است.
وی گفت: در حاشیه این 2 نمایشگاه نشست مدیران شهری کشور با مسئولان شهرداری مشهد نیز برگزار می شود.
ارکانی افزود: در نخستین نمایشگاه تخصصی مادر، سیسمونی و کودک نیز 30 شرکت خراسان رضوی در قالب 125 غرفه در فضایی به مساحت سه هزار مترمربع، محصولات خود را در زمینه های سیسمونی کودک، کالای خواب کودک، پوشاک و فرش کودک، بهداشت و درمان و دکوراسیون اتاق کودک، تجهیزات مهد کودک، آتلیه کودک، اسباب بازی و بیمه و کالای ایمنی کودک به نمایش گذاشته اند.
وی اظهار کرد: در کنار این سه نمایشگاه، نمایشگاه توانمندی های اقتصادی استان کرمان نیز بر اساس تفاهم نامه همکاری مشترک بین استان کرمان و نمایشگاه بین المللی مشهد، دایر شده است.
وی گفت: نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیتهای استان خراسان رضوی نیز در آینده نزدیک در استان کرمان برگزار می شود.
ارکانی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه های مشترک با استان های دیگر، زمینه تعامل و همکاری را افزایش می دهد افزود: استان کرمان در این نمایشگاه، توانمندی های خود در زمینه های اقتصاد، کشاورزی، صنعت، گردشگری و صنایع دستی را به نمایش گذاشته است.
نمایشگاه های یاد شده تا 28 مهر ماه دایر است.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم

مجموعه "اسوه"، با نگاهی تاریخی به زندگی ائمه اطهار(ع) برای نخستین‌بار در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود. - اخبار فرهنگی -

صفا امیری، مدیر نشر بین‌المللی براق، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به فعالیت‌های این نشر در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران گفت: نشر براق امسال با 27 عنوان کتاب جدید برای گروه سنی کودک و نوجوان در این رویداد فرهنگی حضور خواهد داشت. 

وی ادامه داد: شش عنوان از مجموعه "انتظار" برای نخستین‌بار عرضه خواهد شد. در این کتاب، زندگی امام زمان(عج) برای گروه سنی کودک روایت می‌شود. زندگی‌نامه حضرت قائم(عج)، نواب ایشان، وظایف منتظران، شباهت‌هایی که ایشان با دیگر افرادی دارند که در قرآن و احادیث ذکر شده است و ... از جمله موضوعاتی است که در این مجموعه به آن پرداخته شده است. 

امیری از مجموعه "اسوه" با عنوان دومین مجموعه جدید این نشر برای نمایشگاه یاد کرد و افزود: این مجموعه تلاش دارد زندگی 14 معصوم(ع) را در بستر تاریخی و با تکیه بر اسناد و منابع تاریخی بررسی و روایت کند. 

زمانه زر و زور و گل محمدی

مدیر نشر براق یادآور شد: مجموعه "سازنده کشتی کیست؟" از دیگر آثاری است که از این نشر برای اولین‌بار عرضه می‌شود. این مجموعه که به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین حیدری ابهری نوشته شده، در نظر دار. موهبت و نعمت‌های الهی را بر مبنای آیات قرآن کریم برای کودکان با زبانی داستانی روایت کند. در واقع کودک با یادآوری نعمت‌ها، می‌آموزد که چگونه شاکر خداوند باشد.

سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از روز 19 تا سی‌ام اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) برپاست. 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد