Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ نصیرزاده پس ازاعلام ضربه پنالتی به ضرر تیم پرسپولیس ،افزود: با توجه به حضور کمک داور و دید بهتر او هنگامی که در خطوط محوطه هجده قدم خطایی رخ می دهد، نظر نهایی را او می دهد و داور در این گونه صحنه ها نقش اصلی را ایفا نمی کند.
وی افزود: در همین راستا، هنگامی که کمک داورها معتقد به وجود خطا در این منطقه و خطوط می شوند از طریق گوشی این موضوع را به داور اعلام خطا می کنند و یا به سمت پرچم می دوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی بدون شک در این صحنه اشتباه کمک داور به ضرر پرسپولیس تمام شد.
کارشناس داوری فوتبال ایران ادامه داد: همانطور که در تصاویر تلویزیونی نیز مشخص بود، داور برای اعلام خطا رفت نه اعلام پنالتی ازاین رو و برای دریافت نظر نهایی خود را به کمک داور رساند و اعلام ضربه پنالتی را با مشورت با کمک داور گرفت.
وی تاکید کرد: داور در اعلام ضربه پنالتی به سود تیم الهلال مشکوک بود و این کمک داور بود که نظر نهایی را صادر و اعلام کرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تصاویر جالب دربی که در آن بتیس و سویا در بنیتو ویامارین به تساوی (1-1) رسیدند، مربوط به سرخیو راموس و ایسکو، هم تیمی‌های سابق در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا بود که در حین بررسی VAR یک خطای مشکوک به پنالتی، با هم مشاجره کردند. خطا روی ایسکو که سانچز مارتینز، داور بازی، آن را لغو کرد.

در حالی‌که بازیکنان هر دو تیم داور را محاصره کرده‌اند، سرخیو راموس که اعتراض‌های ایسکو را درک نمی‌کرد، گوش او را کشید و البته مشخص بود که با خشم نبوده چون ایسکو نیز به این حرکت کاپیتان سابق خود در رئال واکنش منفی نشان نداد. 

این دو، ثانیه‌هایی حرف زدند و مشخص بود که ایسکو با نظر راموس مخالف بود و شدیدا اعتقاد داشت روی او پنالتی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم