Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@22:46:17 GMT

هشدار ترامپ به مک کین

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۰۳۵۰۶

هشدار ترامپ به مک کین

ترامپ در واکنش به اظهارات شب گذشته رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای این کشور وی را این چنین تهدید کرد: مواظب باش؛ یک روزی جوابت را خواهم داد.

به گزارش مشرق به نقل از «سی‌اِن‌اِن»، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا سناتور «جان مک کین» سناتور جمهوری خواه از ایالت آریزونا و رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای این کشور را به دلیل اظهارات روز گذشته اش تهدید به تلافی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش «سی‌اِن‌اِن»، رئیس جمهور آمریکا امروز سه شنبه خطاب به رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای این کشور اعلام کرد: مواظب باش یک روزی جوابت را خواهم داد.

ماجرا از این قرار است که «جان مک کین» سناتور جمهوری خواه از ایالت آریزونا دوشنبه شب گفته بود: به سمت کسانی که با استفاده از ناسیونالیسم نیم پز به جای پیدا کردن راه حل به دنبال مقصر می گردند نروید. منبع: مهر ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از ۳ رزمایش نیروهای مسلح ترکیه در ماه جاری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، نیروهای مسلح ترکیه در ماه جاری میلادی ۳ رزمایش بزرگ را تا ۸ ماه می برگزار خواهند کرد. این رزمایش ها عبارتند از: رزمایش بین المللی ققنوس آنادولو (۷ تا ۱۸ می)، گرگ دریایی (۶ تا ۱۷ می) و رزمایش افس-۲۰۲۴.

رزمایش بین‌المللی آنادولو ۲۰۲۴ با شرکت جمهوری آذربایجان، قطر، لهستان، رومانی، عربستان سعودی و ترکیه در سومین فرماندهی پایگاه جت اصلی قونیه برگزار م ی‌شود.

هدف از این رزمایش، آزمایش و بهبود فرآیند فرماندهی و کنترل در محدوده عملیات امداد و نجات پرسنل، بهبود سطح همکاری بین عناصر گروه عملیات نجات پرسنل و با سایر کشورها در محیط رزمی و تعیین زمینه‌ های همکاری است.

روز رسانه‌ ای این رزمایش که در آن تیم هایی از فرماندهی نیرو، فرماندهی کل ژاندارمری و فرماندهی یگان ویژه و عناصر خارجی در آن شرکت خواهند کرد، ۱۶ ماه می خواهد بود.

رزمایش گرگ دریایی با هدف ارزیابی مدیریت عملیاتی و اثربخشی مدیریت فرماندهی نیروی دریایی و فرماندهی های تابعه آن در مارماریس روی می دهد. یگان‌ هایی از فرماندهی نیروی دریایی، فرماندهی نیروی هوایی و فرماندهی گارد ساحلی ترکیه نیز در این رزمایش شرکت خواهند کرد.

۱۵ هزار پرسنل در این رزمایش شرکت خواهند کرد که ۱۰۰ کشتی، ۸ زیردریایی، ۳۹ هواپیما، ۱۶ بالگرد، ۲۸ هواپیمای بدون سرنشین، ۷ خودروی دریایی بدون سرنشین، ۲ تیم SAT متشکل از ۸ نفر و ۳ تیم SAS متشکل از ۵ نفر شرکت خواهند کرد.

در چارچوب برگزاری رزمایش افس-۲۰۲۴ پایگاه فرماندهی مشترک و رزمایش آتش میدانی به کمک رایانه، به میزبانی ترکیه، تحت هدایت و مدیریت فرماندهی ارتش دریای اژه، با مشارکت کشورهای دوست و متحد برگزار می شود.

این رزمایش، رزمایشی با بیشترین مشارکت در میان رزمایش‌ های سری EFES خواهد بود که تا به امروز انجام شده است.

کد خبر 6100926

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از ۳ رزمایش نیروهای مسلح ترکیه در ماه جاری
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات