Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا امروز (چهارشنبه) در یک نشست در سئول، پایتخت کره جنوبی اعلام کرد تهدیدهای «غیرواقعی» علیه پیونگ یانگ برای آغاز جنگ در شبه جزیره کره، اقدامی «خطرناک و کوته بینانه» است.

وی با تشویق آمریکا برای کشاندن همه طرف‌ها به پای میز مذاکره اعلام کرد: نیازی نیست که ما تهاجمی و خصمانه علیه کره شمالی رفتار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید فشارها بر کره شمالی را برای از سرگیری مذاکرات بیشتر کنیم.

کلینتون بدون اشاره مستقیم به نام ترامپ، گفت: جنگیدن با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی باعث ایجاد لبخندی بر چهره او می شود.

وی باز هم بدون اشاره به دونالد ترامپ، خاطرنشان کرد: توهین ها در حساب توییتر برای کره شمالی منفعت داشته است؛ اما فکر نمی کنم این کار برای آمریکا نفعی داشته باشد.

چین هم از جمله کشورهایی است که خواهان آوردن کره شمالی به پای میز مذاکره است. این در حالیست که تمایل نداشتن واشنگتن و متحد آن ژاپن به این اقدام باعث شده است پیونگ یانگ فعالیت های هسته ای و موشکی اش را گسترش دهد.

تنش ها میان آمریکا و کره شمالی به دنبال آزمایش های هسته ای و موشکی پیونگ یانگ و لفاظی ها و تهدیدهای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به شدت تشدید شده است. جنگ لفظی میان دونالد ترامپ و کیم جونگ اون به حدی رسیده است که رئیس جمهور آمریکا بارها رهبر کره شمالی را «مرد موشکی» خطاب کرده است. این امر باعث شده است که کره شمالی هم در پوستر های تبلیغاتی اش، ترامپ را «سگ دیوانه» خطاب کند.

دونالد ترامپ همچنین تهدید کرده است که کره شمالی را به کلی نابود می کند. پس از آن، وزیر خارجه کره شمالی اظهارات ترامپ را اعلان جنگ علیه پیونگ یانگ توصیف کرد. این در حالیست که سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد صحبتهای ترامپ به هیچ عنوان اعلان جنگ علیه کره شمالی نیست.


انتهای پیام/

انتقاد کلینتون از تهدیدهای واشنگتن علیه پیونگ‌یانگ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تهدید اتحادیه راه آهن آلمان علیه دولت
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود