Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@06:00:57 GMT

فرهنگ سازی طرح سه شنبه های بدون خودرو

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۰۶۷۱۰

فرهنگ سازی طرح سه شنبه های بدون خودرو

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین احسانی معاون فرمانداری ویژه آمل در جلسه روز هوای پاک و اجرای طرح بدون خودرو گفت: طرح پویش مردمی ترافیک و سه شنبه های بدون خودرو باعث خواهد شد تا تنفس مصنوعی به شهر داده شود.

وی افزود: سه ‌شنبه‌ های آمل روز بدون خودرو نامگذاری شد، ایده سنجیده و قابل تحسینی که از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل به منظور کاهش ترافیک شهر و با فرهنگ سازی عملی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرمانداری ویژه آمل گفت: بی‌ تردید الگو شدن مسئولان در اجرایی کردن این ایده می ‌تواند مفید باشد زیرا هنگامی که مدیران در این کار پیشگام باشند و از وسایل نقلیه عمومی و یا دوچرخه استفاده کنند، می توان این طرح را در شهر آمل نهادینه کرد.

ناصر نصری شاهاندشت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل گفت: سه شنبه های بدون خودرو یک شعار جهانی است که پس از پیمان پاریس، کشورهای پیشرفته در این راستا گام برداشتند.

وی افزود: امروز در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته این موضوع امری ضروری و اجتناب ناپذیر است که باید گام های خوبی برای اجرای شدن طرح یک روز بدون خودرو برداشته شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: فرهنگ کمتر استفاده کردن از خودرو، باید عادی شود چرا که حاصل این طرح ها کاهش ترافیک و آلاینده ها مهم ترین ماحصل این طرح خواهد بود.

انتهای پیام/ م

برگزاری سه شنبه های بدون خودرو در آمل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند

یک عضو ارشد مجلس سنای آمریکا مدعی شد که این مجلس توافق امنیتی میان عربستان و آمریکا را بدون عادی‌سازی رابطه میان ریاض و تل‌آویو تصویب نخواهد کرد.

به گزارش فارس؛ لیندسی گراهام که از حامیان سرسخت رژیم اسرائیل است در گفتگو با پایگاه «جوئیش‌اینسایدر» گفت که سعودی‌ها هیچ رفتاری که حاکی از تمایل آن‌ها برای توافق با آمریکا بدون سازش با اسرائیل باشد نشان نداده‌اند. 

دولت آمریکا به ریاست «جو بایدن» از مدت‌ها پیش به دنبال عادی‌سازی روابط عربستان سعودی و اسرائیل به عنوان ادامه توافقاتی است که در دولت دونالد ترامپ به «توافقات ابراهیم» معروف شد. 

عربستان سعودی به عنوان بخشی از این توافق خواستار امضای یک قرارداد دفاعی-امنیتی با آمریکا است. ریاض علاوه بر این، برای عادی‌سازی رابطه با اسرائیل خواستار متعهد شدن اسرائیل به مسیری برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد
  • پایان بدون توافق روز اول مذاکرات قاهره درباره غزه/ گفت‌وگوها احتمالا یک هفته طول بکشد
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند