Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر هشتگرد از استاندار البرز خواست با توجه به اینکه طبق قانون امیر بهمنی وجاهت قانونی برای احراز صلاحیت شهردار شدن هشتگرد را ندارد نظر قطعی خود را اعلام کند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، ماشاالله قدیمی در نشست خبری امروز، اظهار داشت: شنیده‌ها حاکیست با اعمال فشار نماینده مجلس دکتر بهمنی جلسه نهایی انتخاب شورا و رای قطعی آقای استاندار در راستای احراز صلاحیت، امیر بهمنی مدتی است به تعویق افتاده که این به صلاح و مصلحت شهر نیست لذا خسارت‌های میلیاردی مادی و معنوی متوجه شهروندان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر هشتگرد، ادامه داد: محمودبهمنی دو روز فرصت خواسته تا از طریق وزارت کشور مشکل سابقه کاری فرزندش را رفع کند.

قدیمی با اشاره به اینکه استعلام وزارت کشور فاقد وجاهت قانونی است، گفت: این استعلام در خصوص افرادی به عمل می‌آید که 5 سال سابقه اجرایی داشته ولی به جای مدرک کارشناسی، مدرک کاردانی داشته باشند. بر اساس تبصره 8 آیین‌نامه تصدی شهردار، موضوع استعلام از وزارت کشور بحث هم‌طرازی مدرک است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!

هفت عضو شورای شهر هشتگرد در استان البرز حق ورود به جلسات شورای شهر را ندارند.

پیگیری ایسنا درباره وضعیت شورای شهر هشتگرد حاکی از آن است که هفت عضو شورا حق ورود به جلسات را ندارند.

گفتنی است قانون در مورد عدم حضور صراحتاً اعلام کرده که چنانچه هر کدام از اعضا به هر دلیل قادر به شرکت در جلسات شورا نباشد؛ پس از دو ماه عضو علی‌البدل تا شش ماه در جلسات شرکت خواهد کرد.

در مورد شورای شهر هشتگرد، نهاد‌های مربوطه باید پاسخ دهند که علت این محرومیت چه بوده و وقتی تمام اعضا حق ورود به جلسات را نداشته باشند آینده این شورا به چه شکل خواهد بود.

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است