Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج دکتر گلدار در این جلسه همچنین با اشاره به سامانه Ec.nahad.ir در آموزش الکترونیکی دروس معارف و شیوه نوین آموزشی مجازی این دروس عنوان کرد: « بنا به گزارش این سامانه از 8 نفر استاد معارفی استان البرز که در سطح کشور حائز رتبه شده اند و بیشترین تعداد ارجاع دانشجو برای آموزش مجازی را داشته اند، 6 نفر از واحد کرج بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با اشاره به رسالتی که اساتید دانشگاه بویژه استادان گروه معارف بر عهده دارند گفت: «اولین قدم برای حضور در این گروه انس با قرآن است و ابتدایی‌ترین امر در این زمینه روخوانی درست و مراجعه به تفسیرهای معتبر برای درک بهتر آیات است.»

دکتر گلدار استادان دروس معارفی را الگوهای عملی دانشجویان در علوم دینی و معارفی عنوان کرد و گفت: «استادی که خود قرآن نمی خواند، نمازش را آخر وقت و یا با عجله می خواند و یا تفاسیر درست و معتبر قرآنی را نخوانده و نمی شناسد، الگو و مشاور خوبی برای دانشجویان نیست.»

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا در برابر برجام و ملت بزرگ ایران، با استناد به قرآن کریم و خطاب به مستکبران عالم تصریح کرد: «کسانی که برای خداوند کار می کنند و فقط خداوند را در نظر دارند، از هیچ چیز و هیچ کس دیگری هراس ندارند.»

دکتر گلدار با مرور نظرات مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا ادامه داد: «امروز این غیر قابل اعتماد بودن آمریکا حتی به اروپا هم اثبات شد.»

در این گردهمایی برخی نکات مهم در کلاس های آموزشی دروس معارف اسلامی، مسائل پیش روی استادان و روش های بهره وری بیشتر این کلاس ها برای دانشجویان تشریح شد.

واحد کرج

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم

دانش‌آموزان پایه ششم دبستان باید در دو امتحانات هماهنگ کشوری و دانش‌آموزان پایه نهم در سه امتحان هماهنگ کشوری شرکت کنند اما نحوه تصحیح اوراق امتحانات به چه صورت است؟ - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانش‌آموزان پایه ششم برای دروس ریاضی و علوم باید در امتحانات هماهنگ کشوری شرکت کنند و امتحانات سایر دروس نیز به صورت هماهنگ منطقه‌ای برگزار خواهد شد.

امتحانات کشوری درس علوم روز یکشنبه 30 اردیبهشت و امتحانات کشوری درس ریاضی پایه ششم روز  سه شنبه 8 خرداد 1403 برگزار می‌شود.

در امتحانات کشوری، سوالات در سطح کشوری طراحی شده و برای تمام دانش‌آموزان پایه ششم کشور مشابه است اما تصحیح اوراق توسط معلمان خود دانش‌آموزان انجام می‌شود.

برنامه امتحانات دانش‌آموزان پایه ششم و نهم اعلام شد

در امتحانات هماهنگ منطقه‌ای نیز سوالات دروس توسط منطقه آموزش و پرورش مربوطه طراحی می‌شود و برای دانش‌آموزان پایه ششم همان منطقه یکسان است اما تصحیح اوراق باز هم توسط معلمان خود دانش‌آموزان انجام می‌شود.

در پایه نهم نیز برای دروس ریاضی، علوم و فارسی سؤالات به صورت کشوری طراحی می‌شود و برای سایر دروس سؤالات به صورت استانی است.

تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری و استانی پایه نهم توسط معلمان خود دانش‌آموزان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم