Web Analytics Made Easy - Statcounter

فناوری اطلاعات > سخت افزار - سرانجام مایکروسافت بدون مراسم خاص، نسخه جدید لپ تاپ خود را با نام سرفیس بوک 2 رونمایی کرد. علاوه بر سایز 13.5 اینچی شاهد ورود سایز 15 اینچی این لپ تاپ به بازار هستیم.

به گزارش خبرآنلاین، پردازنده جدید، کارت گرافیک جدید، کمی تغییر در طراحی و ورود سایز 15 اینچی را در سری دوم لپ تاپ های مایکروسافت می بینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«پانوس پانای» مدیر بخش سرفیس از دغدغه های ساخت نسل دوم گفت و اینکه طوری سیستم را طراحی کرده اند که بتوان به راحتی همچون تبلت از آن استفاده کرد.

پردازنده نسل هشتم با 4 هسته اینتل روی سرفیس بوک 2 نصب شده است و به گفته پانوس بیش از 17 ساعت عمر باتری در یک بار شارژ کامل می دهد. در حالت تبلت نیز 5 ساعت می توان ویدئو تماشا کرد.

بلوتوث 4.1 ، 2 پورت یو اس بی از نوع A و یک پورت یو اس بی تایپ سی، اتصال سرفیس، کارتخوان حافظه، جک هدفون، دوربین اصلی 8 و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی، پشتیبانی از ویندوز هلو، صدای دالبی اتم و نور پس زمینه کیبورد؛ از ویژگی های مشترک دو لپ تاپ 13.5 و 15 اینچی مایکروسافت است.

اما ویژگی های خاص مدل 13.5 اینچی به شرح زیر است:

نمایشگر 13.5 اینچی با رزولوشن 3000 در 2000 پیکسل / 267PPI / مدل معمولی پردازنده آی 5 از نوع 7300 یو که نسل هفتم پردازنده اینتل است، با 8 گیگ رم دارد / مدل برتر نیز نسل هشتم سی پی یو آی 7 با سرعت مکس توربو 4.2 گیگاهرتزو 16 گیگ رم و 1 ترابایت اس اس دی دارد/ حافظه 256 و 512 گیگ نیز موجود است / گرافیک جی فورس انویدیا GTX 1050 با 2 گیگ رم مستقل دارد / وزن لپ تاپ 1.6 کیلوگرم و در حالت تبلت نیز 721 گرم است.

ویژگی های مدل 15 اینچی نیز به شرح زیر است:

سایز 15 اینچ با رزولوشن 3240 در 2160 پیکسل / 260 PPI / نسل هشتم پردازنده اینتل 4 هسته از نوع i7-8650U با سرعت 4.2 گیگاهرتز در حالت مکس توربو / 16 گیگ رم / گرافیک جی فورس انویدیا GTX 1060 با 6 گیگ رم اختصاصی / حافظه 256،512 و 1 ترابایتی اس اس دی / وزن 1.9 کیلوگرم و در حالت تبلت 816 گرم

گفتنی است قیمت پایه برای مدل 13 اینچی 1500 دلار و برای مدل 15 اینچی نیز 2500 دلار تعیین شده است.

5656

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق در محور جاده خوی- فیرورق؛ سبب شکستگی یکی از تیرهای برق این محور شد که اکیپ عملیاتی اداره بهره برداری و دیسپاچینگ مدیریت توزیع برق خوی بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام و با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و تامین برق پایدار برای اهالی منطقه، به صورت شبانه نسبت به تعویض تیر و رفع مشکل ایجاد شده، اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی رفسنجان از ۹ اردیبهشت