Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، استاندار هرمزگان در آئین بهره‌برداری از این مجموعه این اقدام را گامی در راستای تقویت ارتباط میان صنعت و دانشگاه دانست و اظهار داشت: استان هرمزگان نیازمند نیروهای متخصص و کارآزموده است که این مجموعه آزمایشگاهی می‌تواند کمک خوبی به این امر داشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت برنامه جامعی برای توسعه سواحل مکران به خصوص در شهرستان جاسک دارد، افزود: قرار است یک پایانه نفتی بزرگ در سواحل مکران در شهرستان جاسک در شرق هرمزگان احداث شود که این مجموعه شامل دو پالایشگاه و سه پتروشیمی است و مجموعه عظیمی محسوب می‌شود که این منطقه را به یک قطب مهم نفتی تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی بیان داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه صنعت نفت و گاز در جزیره قشم نیز در حال پیگیری است و منطقه ویژه پارسیان در غرب هرمزگان نیز قرار است به یک قطب پتروشیمی و نفت و گاز تبدیل شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: تمامی این صنایع و ظرفیت‌های مهمی که قرار است در استان ایجاد شود به نیروی انسانی متخصص نیازمند است و باید در جهت تربیت و آموزش نیروهای بومی و ماندگار هرمزگان جهت اشتغال در این مجموعه‌ها تلاش کنیم.

مجموعه آزمایشگاهی و کارگاهی مهندسی شیمی، مکانیک و عمران دانشگاه هرمزگان طی مدت شش ماه و با اعتبار 10 میلیارد ریال و با همکاری و مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس در دانشگاه هرمزگان احداث شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار  اظهارکرد: این تفاهم‌نامه در زمینه‌های تبادل استاد و دانشجو، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک، انتشار مقالات علمی و استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی همکاری خواهد کرد.

عبدالغفور بادپا افزود: امضای این تفاهم‌نامه، فرصت‌های جدیدی برای تبادل دانش و تجارب بین ۲ دانشگاه فراهم می‌کند و به ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش در حوزه جغرافیا در منطقه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: توسعه دانش جغرافیا در جنوب شرق ایران‌، تمرکز بر حوزه‌های توسعه پایدار، مدیریت منابع آب و مخاطرات محیط زیستی، تبادل دانشجو و استاد، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک‌، انتشار مقالات علمی، استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی از اهداف عقد این تفاهم‌نامه است.

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار اظهار امیدواری کرد این همکاری مشترک، به حل چالش‌های منطقه جنوب شرق کشور و ارتقای سطح رفاه مردم این منطقه کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای استان سمنان
  • نقش ویژه مهندسی مکانیک سنگ را در توسعه کشور جدی بگیریم
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای