Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش توجه ویژه‌ای به ورزش معلولان داشته است.

دکتر عبدالحمید احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روز ملی پارالمپیک، اظهار کرد: خوشحال هستم که روز ملی پارالمپیک با هفته‌ تربیت ‌بدنی همزمان شده است و در چنین روزی جامعه ورزش با قرار گرفتن در کنار هم سعی می‌کنند برنامه‌های مختلفی را در جهت توسعه و ترویج ورزش همگانی ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و برای ایجاد انگیزه و شادابی و نشاط در بین تمام معلولان کشور می‌تواند روز به یاد مادنی برای جامعه معلولان باشد.

وی ادامه‌ داد: من وظیفه خود می دانستم که با حضور در چنین مراسمی سهم خود را به جامعه معلولان ادا کنم، البته وزارت ورزش و جوانان تا به امروز حمایت ویژه‌ای از جامعه معلولان داشته و به اندازه سایر ورزش‌ها از جامعه ورزش جانبازان و معلولان حمایت‌های لازم را به عمل آورده است. البته حمایت همچنان تداوم دارد.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت‌: با ثبت روز ملی پارالمپیک در تقویم ملی استقلال کمیته‌ ملی پارالمپیک از المپیک، مستقل شدن بودجه کمیته‌ ملی پارالمپیک و سایر حمایت هایی که تا به امروز از فدراسیون جانبازان و معلولان به عمل آمده است من این تصور را می‌کنم که اینها نشان از توجه ویژه‌ وزارت ورزش و جوانان به این فدراسیون است. ما تمام تلاشمان بر این است تا بتوانیم امکانات مورد نیاز را در اختیار جامعه معلولان قرار دهیم تا در توسعه و ترویج ورزش چه در بعد همگانی و چه در بعد قهرمانی گام موثری برداشته باشیم و در جهت ارتقای سلامت این قشر جامعه کمک ویژه‌ای را انجام داده باشیم.

وی خاطر نشان کرد: حضور در میادین بین‌المللی باعث تزریق امید و شادابی به جامعه معلولان می‌شود و افتخارآفرینی‌هایی که تا به امروز ورزشکاران معلول در عرصه های مختلف آسیایی، جهانی و پارالمپیک داشته‌اند سبب شده تا آنها بتوانند امید به زندگانی را در خود چند برابر کنند و در کنار افراد سالم رقابت‌های تنگاتنگ وخوبی را برای کسب مدال داشته باشند. از این حیث حمایت از این قشر از جامعه اهمیت زیادی برای ما دارد و باید بتوانیم این حمایت‌ها را تداوم ببخشیم تا در آینده ورزشکاران معلول ما بتوانند در بازی‌های پاراآسیایی 2018 اندونزی و همچنین پارالمپیک 2020 افتخارات خود را چند برابر کنند.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: بسیار خوشحال هستم که این توفیق را پیدا کردم که با حضور در مراسم روز ملی پارالمپیک بتوانم از نزدیک شاهد نشاط و شادابی جامعه معلولان باشم.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در پایان درباره علت عدم حضور مسعود سلطانی‌فر در بزرگداشت روز ملی پارالمپیک گفت: وزیر ورزش به دلیل حضور در جلسه هیات دولت نتوانستند در این مراسم حضور داشته باشند و گرنه دوست داشتند در روز ملی پارالمپیک در کنار معلولان این روز را جشن بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین، احمد احمدی صدر در این باره گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاکبانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

او افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 847490 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها خدمات شهری شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد