Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:11:31 GMT

رضاوند: جای سایپا رده دوم جدول بود

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۱۳۱۲۲

رضاوند: جای سایپا رده دوم جدول بود

آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال سایپا که فصل گذشته در تیم نفت حضور داشته مسئولین نفت طلاییه را بابت بی‌توجهی و رفتاری که با او داشتند، نمی‌بخشد.

آرش رضاوند درباره تساوی مقابل سپیدرود به "ورزش سه" گفت: سپیدرود خوش‌شانس بود که توانست در دقایقی که سوت داور روی لبانش قرار داشت، به گل برسد. این دومین یا سومین بازی‌ای است که نتیجه اینطور برای ما در دقایق پایانی تغییر می‌کند که اگر اینطور نمی‌شد اکنون تیم دوم جدول می‌بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در خصوص مطالباتشان از باشگاه نفت هم می‌گوید: هرگز نفت را بابت چنین رفتاری که با ما داشته نمی‌بخشم. چرا فکر می‌کنند ما خانواده نداریم و توجهی به ما نمی‌کنند؟ چرا بدهی‌های ما را نمی‌خواهند پرداخت کنند و ما را شرمنده خانواده‌مان می‌کنند؟


وی در رابطه با کم‌فروغ بودنش در گلزنی خاطرنشان کرد: متاسفانه تا به امروز هرچه زدم به در بسته خورد؛ اما تلاش می کنم در بازی با فولاد اولین گلم را به ثمر برسانم.


هافبک سایپا در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه‌ای که برای این تیم رقم خواهد خورد گفت: آقای دایی به مانند نفت تیم خوبی را در سایپا جمع کرده است و مطمئنا این تیم در ادامه اگر با بدشانسی روبه‌رو نشود، می‌تواند جزو 4 تیم بالای جدول باشد؛ اگرچه اکنون هم فاصله آنچنانی با جدول نداریم.


رضاوند در پایان درباره مصدومیت ایوب کلانتری نیز گفت: اتفاقی که برای ایوب رخ داد همه تیم را ناراحت کرد ولی او فوتبالیست قوی و قدرتمندی است و همه می‌دانیم که با قدرت مجددا به تیم اضافه خواهد شد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی

تیم فوتبال پورتو در شبی که مهاجم ایرانی‌اش یک گل زد و یک گل هم ساخت، سه امتیاز گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و‌‌دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه 1+45 پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه 27 توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه 28 با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، 10 نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه 83 در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

طارمی 15 دقیقه بازی کرد، پورتو 2 امتیاز از دست داد

 

پورتو با این نتیجه 76 امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کف قیمت خودرو در بازار
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟