Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنندج ، محمد فراهانی پیش‌از ظهر امروز در همایش نغمه سرایان آئینی اهل سنت کشور که در مرکز بزرگ سنندج برگزار شد، با قدردانی از سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: طبق فرموده خداوند و قرآن کریم فضیلت و آثار معنویت کاملاً در چهره‌ها معلوم و مشخص است.

وی گفت: خوشبختانه خواهران در عرصه انقلاب و ارزش‌ها موفق هستند و این جای شکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور تصریح کرد: شهدای این خطه جانشان را فدای مکتب اسلامی کردند و شهادت پنج هزار و 400 در این خطه از سرزمین میهن اسلامی افتخاری بر پیشانی کشور است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: مهم‌ترین و اساسی‌ترین قدمی که انقلاب برای ملت ایران برداشت عزت ملی بود و مظهر این عزت در واقع امام راحل است و آنچه مهم بوده حفظ این عزت و اقتدار ملی است و آن هم صرفاً با زبان، شعار و ادعا حفظ نمی‌شود.

فراهانی عزیز بودن ملت را در وحدت و یکپارچگی کشور خواند و افزود: وحدت بین شیعه و سنی ضامن عزت و اقتدار ملی ایران بوده و آن طور که برادران اهل سنت به اهل بیت(ع) خدمت می‌کنند این کار خیر در جامعه بازتاب نیفتاده و هدف ما رساندن و ترسیم این خدمات به جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به پیرو بودن اهل سنت به مکتب امام شافعی اظهار کرد: امام شافعی به امام علی محبت نداشتند بلکه فراتر از آن عشق می‌ورزیدند و زهد، شجاعت، شرافت و علم از خصیصه‌های امام شافعی بود.

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور گفت: امام شافعی به شفاعت اهل بیت ایمان داشته و گفته اگر در روز قیامت گناهی داشته باشم شفیع من اهل بیت است.

وی گفت: هدف از برگزاری این همایش این است که به جهان ثابت شود که اهل سنت به اهل بیت(ع) احترام می‌گذارند و در وصف آنان شعرها می‌سرایند و باید مظلومیت اهل سنت به گوش جهانیان برسد.

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور خاطر نشان کرد: خوشبختانه وحدت در جامعه حکم‌فرما و این «وحدت و یکپارچگی» مظهر، اساس، بنیان و عزتی بوده که در کشور نمایان است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر

فرماندار ویژه خرمشهر در جمع دانش آموزان دختر این شهرستان و در نشست رویداد خلیج فارس با اشاره به اهمیت تاریخ ایران و حفاظت از آرمان های کشورمان خلیج فارس را میراث تاریخی ایران دانست. 

مسعود خواست خدایی گفت: ایران اسلامی با اقتدار خود اجازه نداد یک وجب از خاک ایران جدا شود، اما نظام طاغوتی سابق بحرین و بخش‌های دیگری از ایران را از دست داد.

وی تصریح کرد: امروز غرب و نظام استکبار فهمیده اند که چگونه با ایران سخن بگویند و این نشان از قدرت و اقتدار ایران اسلامی است.

فرماندار خرمشهر خطاب به دانش آموزان دختر حاضر در این نشست گفت: غرب و استکبار با همراهی برخی از کشور‌های منطقه سعی کردند نام جعلی خلیج عربی را جای خلیج فارس عنوان کنند، اما با ایستادگی ملت و دولت و اقتدار ایران متوجه شدند که باید با زبان احترام و تاریخ با ایران سخن بگویند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است