Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فرمانده انتظامي استان البرز از دستگيري فردي که اقدام به هک هزار و 500 سايت دولتي و دانشگاهي کرده بود خبر داد. به گزارش خبرگزاري تسنيم ازکرج،به نقل از پايگاه خبري پليس؛ سردار عباسعلي محمديان اظهار داشت: در پي رصد و گشت‌زني اينترنتي، کارشناسان پليس فتا استان البرز به فردي برخورد کردند که از طريق نفوذ به برخي از سايت‌هاي دولتي و دانشگاهي اقدام به هک سايت داخلي آن‌ها مي‌کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: با توجه به گستردگي فعاليت هکر مذکور در کشور، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارشناسان اين پليس قرار گرفت و پس از دو ماه تلاش شبانه‌روزي مشخص شد که هکر فردي است که با نام مستعار اقدام به فعاليت در فضاي مجازي کرده و در حال حاضر در مشهد سکونت دارد.
سردار محمديان افزود: اکيپي از زبده ترين کارشناسان پليس فتا همراه با نيابت قضائي به مشهد اعزام و در يک عمليات غافلگيرانه، متهم را دستگير و براي تحقيقات تکميلي به پليس فتا استان البرز منتقل کردند.
وي گفت: متهم در بازجويي‌هاي انجام شده ضمن اعتراف به جرم خود مبني بر هک کردن هزار و 500 سايت دولتي و خصوصي مانند سايت دانشگاه‌هاي دولتي و باشگاه‌هاي ورزشي هدف خود را از اين اقدام مجرمانه کسب درآمد عنوان کرد.
فرمانده انتظامي استان البرز گفت: متهم جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی سرایان گفت: ماموارن انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی در بازرسی از یک کامیون، ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی به ارزش ۵۲۵ میلیون تومان کشف کردند. 


سرهنگ شکوهی راد افزود: ماموران در این خصوص یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • بخش خصوصی؛ضدتحریم،ارزآور
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور