Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:31:15 GMT

دستگیری سرکرده باند سارقان منزل در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۱۶۴۹۸

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری سرکرده‌ی باند سارقان منزل توسط پلیس آگاهی خبر داد و گفت: این فرد تاکنون 50 فقره سرقت اعتراف کرده است.

به گزارش گروه دریافت ایسنا ، سردار احمدعلی گودرزی، گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد منزل در شهرستان شیراز توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو وانت پیکان و با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری سارقان در دستور کارپلیس آگاهی استان قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش بی وقفه و اشرافیت اطلاعاتی، کارکنان پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری سرکرده باند سارقان منزل به هویت "ع-ا" شدند .

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این سارق سابقه دارکه مدتی است از زندان متواری شده است پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های فنی و تخصصی به 50 فقره سرقت منزل با همدستی دو نفر از دوستانش اقرار کرد .

گودرزی با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری سایر اعضای باند، خاطر نشان کرد:این سارق حرفه ای با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد .

فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارق، تعداد زیادی وسایل مسروقه از جمله دوربین عکاسی و فیلمبرداری، لپ تاپ، ساعت مچی و ماشین ریش تراش و ... کشف و به مالباختگان تحویل داده شد که این امر رضایتمندی شهروندان را در پی داشته است .

این مقام انتظامی اضافه کرد: با توجه به اینکه تاکنون 40 نفر از شکات شناسایی شده اند، افزود: دستگیری سارقان توسط پلیس در راستای برقرای امنیت پایدار در سطح استان انجام می‌شود و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند که نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد .


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ سردار جلیل موقوفه ئی گفت: با توجه به سرقت‌های سریالی سیم و کابل برق و بروز خسارت به شبکه جریان برق شهری و خانگی موضوع  در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و ۱۲ بسیج شهرستان شاهرود قرار گرفت.
وی افزود: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود در ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی هدفمند مشاهده کردند فردی در حال قطع کردن کابل برق است که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.
موقوفه ئی تصریح کرد: متهم که دارای اعتیاد و سابقه کیفری است در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۳ فقره سرقت کابل‌های برق هوایی در شهرستان شاهرود اعتراف کرد.
 فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از دستگیری اعضای باند سارقان غیر بومی و حرفه‌ای سیم و کابل برق  یک عملیات ضربتی دیگر پلیس در شاهرود خبر داد.
سردار جلیل موقوفه ئی افزود : مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ آزادی شهرستان شاهرود طی ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو تیبا با پلاک غیر بومی که در حال تردد بود مشکوک شدند.
راننده وسیله نقلیه پس از اینکه متوجه حضور پلیس شد  قصد فرار از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه خودرو متوقف شد.
سردار موقوفه نی از دستگیری راننده به همراه ۲ نفر سرنشین آن خبر داد و افزود: متهمان غیر بومی معتاد و دارای سابقه کیفری در تحقیقات فنی و پلیسی به ۱۰۶ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق هوایی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان سمنان به کشف مقادیری سیم و کابل برق در مخفیگاه سارقان اشاره کرد و اظهار داشت: در بازرسی از خودرو آنان تعدادی ابزار آلات برش سیم و کابل کشف شد.
وی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قانونی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس، به سرعت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار