Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@21:55:57 GMT

کیف حامل چک , به دست صاحبش رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۱۶۶۹۰

کیف حامل چک , به دست صاحبش رسید

کیف حامل چند فقره چک بیش از ۶ میلیارد ریالی توسط ماموران راهور در آبیک به صاحبش بازگردانده شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز قزوین, رئیس مرکز اطلاعات پلیس گفت: 2 نفر از کارکنان پلیس راهور شهرستان آبیک ,در وضو خانه یکی از مساجد این شهر یک عدد کیف پول حامل چند فقره چک را پیدا کردند.
سرگرد رحیم خامدی افزود: با دستور فرمانده انتظامی و پیگیری بازرسی شهرستان آبیک ، پس از بررسی مدارک و اسناد موجود در کیف ، صاحب آن شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بگفته رئیس مرکز اطلاعات پلیس، پس از بررسی صحت مشخصات اعلام شده از سوی مالک که از شهروندان این شهرستان بودند ، کیف پیدا شده حاوی چند فقره چک به مبلغ 6 میلیارد و 760 میلیون ریال به وی تحویل داده شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی که در صورت عدم حضور پلیس فاجعه بارتر می‌شد


رئیس پلیس راه شمال استان گفت: در پی آتش سوزی شبانه یک کامیون در محور فهرج-زاهدان، حضور به موقع پلیس و دیگر گروه‌های امدادی از بروز حوادث غیر قابل جبرن بعدی در این مسیر پر تردد جلوگیری کرد.

 علی رضایی گفت: در پی اعلام آتش گرفتن یک دستگاه کامیون حامل بار در محور فهرج-زاهدان تیم گشت شبانه پلیس راه به سرعت عازم محل شد و ماموران با همکاری سایر دستگاه‌های امدادی با ایمن کردن مسیر و آگاهی بخشی به سایر خودرو‌ها از برخورد آنان به این کامیون جلوگیری و تا روان شدن ترافیک در محل حضور داشتند.

وی ضمن قدردانی از همکاری رانندگان عبوری با گروه‌های امدادی و پلیس راه به شهروندان توصیه کرد: در صورت وقوع یا مشاهده حوادث رانندگی در سطح جاده‌ها از توقف در محدوده خطرساز محل حادثه خودداری کنند چرا که ممکن است خود باعث حوادث بعدی نیز بشوند.

وی بیان کرد: علت اولیه این حادثه، آتش گرفتن لاستیک عقب این کامیون حامل بار بیسکوئیت بوده که ۲ کپسول آتش نشانی همراه آن توان خاموش کردن آتش را نداشتند و متاسفانه سایر خودرو‌های عبوری هم کپسول آتش نشانی به همراه نداشتند که تلاش پلیس راه باعث مهار آتش شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • پلیس مانع گسترش آتش کامیون شد
  • آتش سوزی که در صورت عدم حضور پلیس فاجعه بارتر می‌شد
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور