Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@23:16:42 GMT

متکان مسئول بسیج اساتید تهران بزرگ شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۱۷۲۳۸

طی حکمی از سوی رئیس بسیج اساتید کشور، علی اکبر متکان مسئول بسیج اساتید تهران بزرگ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ، طی حکمی از سوی رئیس بسیج اساتید کشور، علی اکبر متکان مسئول بسیج اساتید تهران بزرگ شد.

وی سوابقی همچون مدیر کل امور دانشجویى دانشگاه شهید بهشتى، معاون دانشجویى و فرهنگى دانشگاه، رئیس مرکز مطالعات سنجش از دور و GIS دانشگاه، رئیس انجمن سنجش از دور و GIS کشور، مدیر کل بورس و دانشجویان خارج و وزارت علوم، معاون ادارى، مالى و مدیریت منابع وزارت علوم، پژوهشگر برتر کشور، استاد نمونه بسیجى کشور، مدیر مسئول مجله علمى و پژوهشى سنجش از دور و GIS، سردبیر مجله علمى و پژوهشى پژوهش‌هاى اقلیمى، مجرى محورى طرح کلان ملى بررسى اثرات تغییر اقلیم و مدیریت خشکسالى و استاد تمامی دانشگاه را در پرونده کاری خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متکان در حال حاضر مسئول بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با ترمیم معدل داوطلبان کنکور، گفت: این موضوع جزو اختیارات آموزش و پرورش است و ما به این ارگان کمک می‌کنیم. 

وی افزود: از ابتدای هفته سازمان سنجش سامانه الکترونیکی را باز کرده و وزارت آموزش و پرورش هم از روز گذشته این درگاه را باز کرده تا داوطلبان را تایید و برای ثبت‌نام به سمت آموزش و پرورش هدایت کنیم. 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان برای ترمیم معدل یکبار بیشتر فرصت ندارند که خرداد ماه همزمان با آزمون‌های پایه‌های تحصیلی برگزار می‌شود. 

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر