Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش بادهای خنک شمال - شمال غربی همراه با گرد و خاک در شهرهای شمالی استان طی امروز و فردا تداوم دارد.

به گزارش قدس آنلاین، علی ملاشاهی در گفت و گویی اظهار داشت: براساس تحلیل آخرین نقشه های همدیدی و آینده نگری هواشناسی وزش بادهای خنک شمال - شمال غربی در شهرهای شمالی استان سیستان و بلوچستان طی امروز و فردا تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابراین طی این مدت شاهد گرد و خاک و کاهش دید در منطقه سیستان خواهیم بود اما در روز جمعه از شدت وزش باد در این مناطق کاسته می شود.

وی ادامه داد: همچنین طی امروز وفردا در نواحی مرکزی، مرز شرقی و نواحی غربی استان سیستان و بلوچستان علاوه بر گرد و غبار، وزش بادهای شمالی با شدت کمتر منجر به خیزش گرد و خاک می شود.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه فردا در جنوب شرق استان شدت وزش باد و گرد و خاک بیشتر است، خاطر نشان کرد: از نظر دمایی از امروز به طور میانگین شاهد کاهش ۶ تا ۱۰درجه ای دما ابتدا در نیمه شمالی استان وبه تدریج و با شدت کمتر در نیمه جنوبی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت سواحل جنوبی استان مه آلود است، گفت: همچنین طی این مدت دریای عمان نسبتا آرام پیش بینی می شود اما در روز جمعه با تشدید شدت وزش بادهای شمالی بخش های شرقی دریا به طور موقتی مواج می شود.

ملاشاهی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته زاهدان و خاش با حداقل دمای ۱۱ و راسک با حداکثر دمای ۴۲ درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بوده اند.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند

سیدمحمدعلی حسینی با بیان اینکه اردو‌های شوق زیارت ویژه مددجویان زیارت اولی است گفت: این طرح، یکی از طرح‌های خداپسندانه و فرهنگی کمیته امداد است که طی آن، نیازمندانی که تاکنون به زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با کمک خیران امکان سفر آنان فراهم شود.

وی بیان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۰ هزار و ۷۰ دانش‌آموز سیستان و بلوچستان، به ویژه دانش‌آموزان کنکوری، در اردو‌های آموزشی از جمله پانسیون‌های مطالعاتی، دوره‌های مشاوره درسی و شغلی حضور پیدا کردند.

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت‌های فرهنگی، کتابخوانی، اردو‌های زیارتی و آموزشی، برگزاری جشنواره‌های تابستانی، رقابت و دوره‌های مهارت آموزی از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان زیرپوشش این نهاد انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • جانی دوباره درتالاب هامون جازموریان سیستان وبلوچستان