Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در زادگاه شهیددکتر جباری فر از بانیان این امر در روستای ده برآفتاب خدمات رایگان ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مسئول گروه سیار دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سفر به یاسوج گفت: این گروه 13 سال قبل به همت ابراهیم جباری فر و همکارانش راه اندازی شد و سالانه خدمات دندانپزشکی معادل 450 میلیون تومان به مردم روستاهای دوردست کشور ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا فرزانه خو با اشاره به اینکه این گروه تاکنون چندین بار به 10 استان کشور سفر کرده است افزود: دراین گروه سیار، حدود 37 دندانپزشک حضور دارند که خدمات دندانپزشکی شامل پر کردن، عصب کشی و کشیدن دندان را به صورت رایگان انجام می دهند .

وی گفت: افزایش تجربه کاری و خدمت به مردم روستاهایی که به خدمات دندانپزشکی دسترسی ندارند از جمله مهمترین اهداف سفرهای این گروه به سراسر کشور است .

این گروه به روستای ده برآفتاب، زادگاه دکتر ابراهیم جباری فر که از بانیان راه اندازی این گروه دندانپزشکی بود سفر کرده اند تا نام و یاد این پزشک مردم دار و هم نوع دوست را زنده نگه دارند و به مردم روستای او خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه دهند .

دکتر ابراهیم جباری فر فوق تخصص دندانپزشکی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در بیست شهریور سال 1394 در حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام به شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان

به گزارش خبرنگار مهر، منصور مهرزاد ظهر سه شنبه به خبرنگاران رسانه‌ها اعلام کرد: روستای پالنگان تفرجگاه‌های زیبا و گردشگرپذیر، مناطق طبیعی و تاریخی دیدنی، سوغات و صنایع‌دستی برجسته و مراکز فرهنگی- اقامتی بسیاری دارد که هر یک از آن‌ها می تواند نقش مهمی در رونق گردشگری و اقتصاد منطقه داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: در این راستا و با توجه به کثرت گردشگران داخلی و خارجی بازدیدکننده ازاین روستای تاریخی، تعداد ٥٣ تابلوی معرفی امکان گردشگری و خدماتی موجود در روستا به همت این اداره‌کل و با همکاری و مشارکت فرمانداری کامیاران و اهالی پالنگان برای راهنمایی گردشگران به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه و نصب شد.

وی با بیان اینکه تعدادی تابلوی خوشامدگویی و تفسیری در جاده منتهی به روستا نیز نصب شده است، عنوان کرد: این اقدام با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری، ارائه اطلاعات و معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه به گردشگران ورودی و ارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی به مردم انجام شد.

مهرزاد یادآور شد: بر روی این تابلوها اطلاعاتی از جاذبه‌های گردشگری و خدمات موجود از جمله مراکز اقامتی، فروشگاه‌های صنایع‌دستی و محصولات روستایی، مسجد، تابلوهای مربوط به شیلات، تعاون روستایی، فوریت‌های پزشکی و … در سایزهای مختلف درج شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بیان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف خدماتی و نظارتی بتوانیم خدمات بیشتری به مسافران و گردشگران ارائه و باعث رونق بیش از پیش گردشگری استان شویم.

کد خبر 6093240

دیگر خبرها

  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!