Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده آمریکا در سازمان ملل مدعی شد ایران باید به خاطر اقدامات بی‌ثبات کننده اش در منطقه پاسخگو باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شبکه اسکای نیوز در خبری فوری گزارش داد نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره اوضاع خاورمیانه گفت: ایران باید به دلیل تحرکات بی ثبات کننده‌اش در منطقه پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه اظهارات بی اساس خود گفت: ایران به شماری از کشورهای منطقه سلاح صادر می‌کند و شماری از آنها مورد رهگیری قرار گرفته است.

نیکی هیلی در ادامه ادعاهای خود تصریح کرد: ایران همچنان با شورای امنیت بازی کرده و قطعنامه‌های آن را نقض می‌کند و این باید متوقف شود. ایران همچنان برخلاف قطعنامه‌های بین المللی، موشک‌های بالستیک آزمایش می‌کند و من از این شورا می‌خواهم سیاست‌های خود را در قبال ایران تغییر دهد.

هیلی گفت: آمریکا مسیری را آغاز کرده که هدف آن رویارویی با تمام رفتارهای مخرب ایران است. دبیرکل سازمان ملل هر ۶ ماه یکبار در گزارش‌های خود پایبندی ایران به برجام را تائید می‌کند، اما در عین حال فهرستی بلند از رفتارهای نادرست ایران را نیز ارائه می‌دهد.

نماینده آمریکا در سازمان ملل در ادامه گزافه‌گویی‌های خود گفت: شورای امنیت هر ۶ ماه یکبار اخبار بدی درباره ایران دریافت می‌کند، اما فقط به جنبه‌های خوب آن توجه می‌کند. نباید ایران را تنها به بُعد هسته‌ای محدود کرد. باید تمام ابعاد رفتار تهاجمی ایران را در نظر گرفت.

هیلی گفت: موارد نقض قطعنامه های شورای امنیت از سوی ایران آنقدر زیاد است که نمی‌توان کل آنها را اینجا بیان کرد. شورای امنیت سازمان ملل این فرصت را دارد که رویکرد خود در قبال ایران را تغییر دهد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الله عبدالملکی ظهر امروز و در نخستین روز از آغاز به کار این نمایشگاه با حضور در غرفه منطقه آزاد اروند با مسئولین این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

وی همچنین ضمن این بازدید در جریان فعالیت ۱۰ شرکت تولیدی و صادراتی حاضر در این نمایشگاه به نمایندگی از فعالین اقتصادی منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) از امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج