Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@19:59:23 GMT

۲ کتاب در نمایشگاه سراسری کتاب گلستان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۱۹۲۴۵

۲ کتاب در نمایشگاه سراسری کتاب گلستان رونمایی شد

رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان گفت: در دومین روز از برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب استان از دو کتاب رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، فرشته آل نبی عصر امروز در حاشیه دومین روز برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دومین روز از برپایی نمایشگاه 2 کتاب از انتشارات پیک ریحان در نمایشگاه سراسری کتاب استان گلستان رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کتاب های نیم ساعت تا شهادت به نویسندگی احمد خواجه نژاد و ساحت بشر به قلم حجت الاسلام محمدرضا اسلامی با حضور علاقه‌مندان به کتاب رونمایی شده است.

آل نبی با اشاره به برگزاری دورهمی یادگیری کتاب در این نمایشگاه بیان داشت: دورهمی یادگیری امشب با همکاری انتشارات یاقوت سرخ و با حضور نویسندگان و مولفان همکار این انتشاراتی برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان ادامه داد: در این دورهمی، کتاب رد پا درباره خاطرات سردار حمید نظری به قلم حسین یاقوتی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: فردا همزمان با سومین روز از برپایی نمایشگاه نیز رونمایی از کتاب، نقد و بررسی کتاب پیشگیری از طلاق به نویسندگی رجب محمد بشارت‌فر و شب شعر عاشورایی و نمازی اجرا می شود. هم چنین در روز جمعه نیز کارگاه بررسی ادبیات داستانی استان با حضور داستان نویس شهیر گرگانی ابراهیم محمدحسن بیکی و هم چنین شاهنامه‌خوانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان از 25 تا 30 مهر در دو نوبت صبح و عصر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گلستان میزبان علاقه مندان است.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود

رییس نمایشگاه کتاب تهران در نشست خبری این رویداد در پاسخ به پرسش تسنیم از محدود شدن حضور ناشران پخته‌خوار در این دوره نمایشگاه خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ یاسر احمدوند رییس نمایشگاه کتاب تهران در نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و در پاسخ به پرسش تسنیم درباره اقدام وزارت ارشاد برای ممانعت از حضور ناشران کتاب ساز و پخته خوار که به انتشار کتاب های ناشران دیگر می پردازند،  توضیح داد: ناشران پخته خوار  از گریزگاه‌ها و خلأهای قانونی برای انتشار کتاب استفاده می‌کنند و  کتاب‌هایشان با تخفیف بالا ارائه می‌شود. امسال تلاش شده اگر روشن شد که ناشری آثار ناشران دیگر را کپی کرده یا استفاده نادرست و غیرقانونی در این زمینه صورت گرفته در نمایشگاه حضور نداشته باشد، البته این مهم نیاز به کار جمعی و گروهی دارد.

پرسش دوم تسنیم به حضور ناشران دیجیتال، پلتفرم‌ها و ناشران صوتی اختصاص داشت. که رمضانی در پاسخ به این پرسش گفت:  ناشران دیجیتال در رواق دوم شرقی حضور دارند و چینش متناسب و فضای بیشتری خواهند داشت؛ سکوها می‌توانند در این مجموعه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش اعتبار بن دانشجویی در نمایشگاه کتاب
  • حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • حضور کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه کتاب، آری یا خیر؟
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت