Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسم الله الرحمن الرحیم

«الیوم برزالایمان کله الی الشرک کله»؛ امروز تمامی ایمان و شرک رو در رو شده اند. پیامبر اکرم (صلی ا..علیه و آله و سلم)

ظهور انقلاب اسلامی ایران در عصر حاضر، آغاز ندای بیداری اسلامی و حرکت به سوی تحقق وعده الهی برای غلبه حق بر باطل و استقرار حکومت مستضعفان را به گوش جهانیان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد عظیم در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ رخ داد.

طلایه دار این انقلاب بزرگ حضرت امام خمینی(ره) بزرگ مردی از علمای بیدار جهان اسلام بود. این حرکت شکوهمند برهم زننده بلوک بندی ها و نظم حاکم و مطلوب استکبار جهانی شد که در حال غارت ملت های مظلوم و نشر فرهنگ شیطانی بودند. اکنون پس از چهار دهه ستیز مستمر و انجام اقدامات متعدد سردمداران کفر جهانی در مقابله با نظام مقدس اسلامی و ناکامی تمام توطئه های آنان در برابر رهبری های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدّ ظله العالی)و سد پولادین ملت مسلمان و ولایتمدار ایران که به برکت خون بهترین فرزندان این مرز و بوم حاصل شده است؛ ایران اسلامی قدرتمندتر، پویاتر، مقاوم تر و متحدتر از هر زمان دیگری در صحنه های مختلف پیکار همه جانبه علمی، صنعتی، نظامی و...در برابر دشمنان ایستاده است و غرب ناچار به پذیرش جایگاه واقعی ایران در صحنه جهانی و بازیگری مهم در تحولات خاورمیانه شده است.

سخنان اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا نه تنها نمایانگر ناآگاهی او از واقعیات موجود جهانی بلکه نشان دهنده عمق استراتژیک قدرت منطقه ای و موثر ایران اسلامی است. سخنرانی ترامپ در سازمان ملل متحد و موضعگیری اخیر او در قبال ملت سرفراز ایران و سپاه پاسداران حاکی از درستی باور رهبری معظم انقلاب اسلامی در خصوص غیر قابل اعتماد بودن کارگزاران آمریکایی و عهد شکنی آنان است.

درماندگی نظام سلطه در رویارویی با ام القرای جهان اسلام و نظام مردم سالار دینی در سرزمین پهناور ایران، ترامپ را وادار به هذیان گویی و فراموشی مختصات جغرافیای جهانی ساخته است. او نام خلیج فارس را که چندین برابر تاریخ موجودیت دولتی به نام ایالات متحده سابقه مکتوب تاریخی و جهانی دارد، جاهلانه و یا ناشی از حقد و کینه نسبت به ملت ایران با عنوان جعلی و خوش آیند نوکران مرتجع خود به « خلیج عربی» تعبیر می کند. توان موشکی ایران را که به منظور دفاع از امنیت کشور در منطقه پر آشوب بهره گیری می شود گستاخانه خواستار نابودی آن می­گردد، و همچنین در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در طول چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه و برگ زرین در عرصه امنیت و دفاع همه جانبه شناخته شده است و تمام نقشه های شوم دشمنان را علیه اسلام و ملت ایران نقش بر آب نموده است را تحریم می کند؛ در مورد جبهه مقاومت که در برابر گروههای تروریستی و ضد بشری و خون آشام وابسته به آمریکا ایستاده است، تمام توان خود را برای مقابله با آن به کار می گیرد؛ اما به مصداق آیه شریفه «وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِين»؛ طشت رسوایی دولت آمریکا از پشت بام افتاده است و نه تنها ملت ایران بلکه همه ملت های جهان به وضوح فهمیده اند که آمریکا قدرتی مستکبر است و سیاست هایش در قبال کشورمان صرفا برای استضعاف و عقب نگهداشتن از قافله علم صورت می گیرد.

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سپاه قدس به عنوان نوک پیکان مقابله جهان اسلام با کفر جهانی، ارتجاع منطقه و عوامل تروریست آنها به شمار می رود. و نقش بی بدیل سپاه به عنوان پیشقراول نجات ملت های مسلمان عراق و سوریه، و سنگر اصلی جلوگیری از تجزیه کشورهای اسلامی و سلطه­ی بر آنها به شمار می رود. این ها منشأ خشم آمریکا و دولت غاصب صهیونیسم از سپاه پاسداران است.

بسیج اساتید دانشگاه های استان خراسان شمالی بر خود فرض می داند ضمن اعلام آمادگی برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف جهاد همه جانبه، حمایت خود را از مواضع قاطع دولتمردان جمهوری اسلامی ایران و سپاه قهرمان و جبهه مقاومت اسلامی اعلام نماید.

بسیج اساتید دانشگاه های استان خراسان شمالی

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محسن رضایی» دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های والایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد کردند و آن‌ها را به سوی پیروزی رهنمون داشتند.

وی ادامه داد: دو گوهر گران‌بهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

رضایی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آن‌ها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف‌کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان‌طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

وی گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

کد خبر 6092731

دیگر خبرها

  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم