Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، بهمن حسن بیگی رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار کرد: در پی شکایت سازمان هواپیمایی کشور مبنی بر گرانفروشی یکی از آژانس‌های هواپیمایی، امروز(چهارشنبه) در قالب گشت مشترک تعزیرات با حضور سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و سازمان صنعت، معدن و تجارت از آژانس هواپیمایی در محدوده میدان فاطمی بازرسی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: در این بازدید مشخص شد که آژانس هواپیمایی مذکور فاقد مجوز فعالیت بوده و اقدام به فروش بلیط کربلا و نجف کرده است.

حسن بیگی در پایان عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این آژانس غیر مجاز به فروش بلیط به قیمت بالاتر از نرخ مصوب مبادرت کرده و بلیط ۶۰۰ هزار تومانی را به مبلغ ۷۲۰ هزار تومان به زائران اربعین حسینی فروخته است.

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در همین راستا پرونده تخلفاتی تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات ارجاع شد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با گزارش مردمی گشت مشترک تعزیرات حکومتی، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، اداره صمت، مسکن و شهرسازی، اماکن و اتحادیه املاک یک مشاور املاک در شهرستان کرمانشاه به دلیل نداشتن پروانه کسب پلمب شد.

وی افزود: پرونده تخلفاتی این املاکی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat۱۳۵.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

شاهی خاطر نشان کرد: بعد از وصول این شکایات و گزارش‌ها بررسی و سپس نتایج به اطلاع آنها می‌رسد.

کد خبر 6094726

دیگر خبرها

  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی