Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس سازمان صدا و سيما به همدلي و هماهنگي تهران و بيروت در تقويت محور مقاومت اشاره کرد و افزود: با مقاومت و ايستادگي در کنار يکديگر آرامش را به منطقه باز مي گردانيم و ريشه تروريسم تکفيري را خواهيم خشکاند.
العالم - ايران / فرهنگي
به نقل از روابط‌عمومي رسانه ملي -- دکتر علي‌عسکري در ديدار با رئيس جمهور لبنان ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب و رئيس‌جمهور، به ملت و دولت و رئيس جمهور لبنان افزود: براي ملت بزرگ و مبارز و مجاهد لبنان آرامش و پيشرفت آرزو مي‌کنم و به شما و ملت لبنان تبريک مي‌گويم که با اتکا به شخصيت حکيم و سياسي همچون شما آرامش و ثبات و امنيت درجامعه لبنان برقرارشده است و اميدواريم اين روند ادامه يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس رسانه ملي روابط‌ جمهوري اسلامي ايران و لبنان را همواره در بالاترين سطح توصيف و تصريح کرد: مردم ايران همواره حامي لبنان بوده و خواهند بود و به ويژه در مقابل رژيم صهيونيستي محکم در کنار شما مي‌ايستند.
دکتر علي‌عسکري با اشاره به دعوت رئيس‌جمهوري اسلامي ايران از ميشل‌عون رئيس‌جمهور لبنان براي سفر به تهران گفت: ما منتظر تشريف فرمايي شما به ايران هستيم تا به دعوت رئيس‌جمهور روحاني به تهران بياييد و ما در صداوسيما تصاويري شايسته از همراهي و هماهنگي دو کشور را به نمايش جهانيان بگذاريم.
وي افزود: تهران و بيروت با هم افزايي در ظرفيت هاي رسانه اي مي توانند نمايشي ويژه از محور مقاومت به جهانيان ارائه کنند و در اين سفر توافق هاي خوبي در اين خصوص صورت گرفته است.
رييس رسانه ملي تعامل سازنده را سياست اصلي جمهوري اسلامي توصيف و تصريح کرد:اميدواريم با همراهي و هماهنگي ميان دو کشور و تعامل سازنده با کشورهاي منطقه آتش فتنه اي را که تروريست هاي تکفيري با حمايت حاميان اصلي شان روشن کرده اند کاملا خاموش کنيم .
رئيس سازمان صداوسيما با اشاره به وضع آوارگان سوري در لبنان گفت: من معتقدم شما به عنوان رئيس‌جمهور لبنان نقش ويژه‌اي در سامان دادن به اسکان آوارگان سوري و بازگشت تدريجي آنان خواهيد داشت.
دکتر علي‌عسکري با بيان اينکه با تدبير فرد هوشمند و مدبري چون شما و همکارانتان در لبنان بسياري از مسائل حل خواهد شد افزود: با اين تلاش‌ها آرامش به سوريه بازخواهد گشت و با خروج تروريست‌ها، منطقه به سمت آرامش مي‌رود. و اين همان سياست جمهوري اسلامي ايران نيز هست.
ميشل عون رييس جمهوري لبنان با تقدير از سياست هاي اصولي جمهوري اسلامي ايران در منطقه افزود: مواضع خردمندانه و منطقي اخير رييس جمهوري اسلامي ايران که با در نظر گرفتن منافع سياسي ايران صورت گرفت در ارتقاء جايگاه جمهوري اسلامي بسيار موثر بود و اميدوارم در اين مسير موفق باشيد.
وي تاکيد کرد:در قضيه برجام تفرقه اي ميان آمريکا و اروپا بوجود آمده است که اين پيروزي خردمندانه اي براي ايران است. رئيس‌جمهور لبنان تصريح کرد : جمهوري اسلامي ايران هم‌اکنون در بالاترين سطح سياسي در مسائل منطقه و بين‌الملل تاثيرگذار است و اميدواريم با تدبير ايران و کشورهاي منطقه راه‌حل سياسي براي حل مشکل سوريه به‌دست آيد.
ميشل‌عون به حضور يک ميليون نفر از آوارگان سوري در لبنان اشاره کرد و افزود: ما معتقد نيستيم که همه آوارگان بايد يکجا برگردند بلکه بايد شرايط مساعد به‌وجود آيد تا آوارگان به صورت تدريجي بازگردند و در اين زمينه جمهوري اسلامي ايران بسيار تاثيرگذار است.
رئيس‌جمهور لبنان صحنه سياسي اين کشور را آرام و منطقي توصيف و تأکيد کرد. هرچند درباره تحولات سوريه و غرب آسيا ممکن است اختلاف‌نظرهايي وجود داشته باشداما اين اختلاف‌نظرها کنترل شده است و به تنش اجتماعي منجر نمي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رای، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزهها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی