Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@12:37:39 GMT

اولین گوشی تاشو با دو نمایشگر معرفی شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۲۲۰۰۴

اولین گوشی تاشو با دو نمایشگر معرفی شد+عکس

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از گیزمگ، شرکت زد.تی.ای جدیدترین گوشی جدید خود را به نام "Axon M" که اولین در نوع خود است، طی رویدادی در بروکلین آمریکا به طور رسمی معرفی کرد.

آیا این نوع از گوشی، آینده گوشی‌های هوشمند است؟ تاکنون بزرگترین نوآوری‌هایی که در تلفن همراه در سال جاری شاهد آن بوده‌ایم، صفحه نمایش‌های بزرگتر و قاب‌های کوچکتر بوده است، اما شرکت چینی ZTE با استفاده از Axon M، نخستین گوشی قابل انعطاف با صفحه نمایش دوگانه را که باعث می‌شود بسیاری از کاربردهای بالقوه را در اختیار داشته باشد، به طور رسمی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما ‌می‌توانید وب را بر روی یک نمایشگر مرور کنید و روی نمایشگر دیگر در حالی که پیام‌های توییتر روی صفحه در حال حرکت است، یک ایمیل بنویسید یا فیلم ببینید.

دو صفحه نمایش وقتی کنار هم قرار می‌گیرند یک صفحه پانورامای 6.75 اینچی با کیفیت تصویر 2160 در 1920 می‌سازند.

شاید Axon M برای برنامه‌های تولیدی و چندکاره بیشتر مفید باشد، چرا که به شما این امکان را می‌دهد که در حالت افقی تایپ کنید، بدون اینکه سه چهارم صفحه توسط کیبورد اشغال شود.

ZTE می‌گوید یک حالت لمس سه انگشت دارد که برنامه‌ها را بین دو نمایشگر جابجا می‌کند، یا می‌توانید آنها را طوری تنظیم کنید تا مانند یک صفحه نمایش واحد عمل کنند.

بازی‌ها هم مثل دستگاه‌های خانواده Nintendo DS می‌توانند روی هر دو صفحه اجرا شوند.

اگر گوشی را به شکل کتابی قرار دهید، می‌توانید با فرد دیگری در سمت مخالف، هر کدام روی یک صفحه بازی کنید. هرچند این نوع تجربه نیاز به تلاش برخی از توسعه دهندگان دارد.

گوشی تاشو نمایشگر تلفن همراه ZTE

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیفون تاشو به زودی روی خط تولید قرار می‌گیرد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چند ماه اخیر، گزارش‌ها و شایعات پیرامون آیفون، آیپد یا حتی مک‌بوک تاشو اپل زیاد و گاه ضدونقیض بوده‌اند. پیش‌ازاین نیز گزارشی منتشر شد حاکی از آنکه اپل در سال ۲۰۲۷ آیفون تاشو خود را عرضه می‌کند؛ اکنون در گزارشی جدید، غول کوپرتینو تولید آیفون و دستگاه تاشو خود را شتاب بخشیده است. انتظار می‌رود اپل در اواخر سال ۲۰۲۵ تولید انبوه یک دستگاه تاشو هیبریدی ۲۰.۳ اینچی و به‌دنبال آن در اواخر سال ۲۰۲۶ تولید یک آیفون تاشو را آغاز کند.

براساس گزارش دیجیاتو، براساس گزارش ۹to۵Mac، «جف پو»، تحلیلگر شرکت Haitong می‌گوید که اپل تولید انبوه دستگاه تاشو ۲۰.۳ اینچی را در اواخر سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد و به‌دنبال آن یک آیفون تاشو در اواخر سال ۲۰۲۶ تولید می‌کند.

آیفون و دستگاه ۲۰.۳ اینچی تاشو اپل

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر مسائل اپل قبلاً گزارش داده بود که اپل روی یک مک‌بوک تاشو ۲۰.۳ اینچی کار می‌کند که در سال ۲۰۲۷ عرضه می‌شود. «راس یانگ»، تحلیلگر حوزه نمایشگرها هم درباره توسعه یک دستگاه هیبریدی تاشو ۲۰ اینچی توسط اپل گزارش داده بود که قرار است در سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ روانه بازار شود. «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ نیز گفته است که اپل درحال بررسی یک مک‌بوک یا آیپد هیبریدی با دو صفحه نمایش تاشو است.

اگر گزارش جدید جف پو صحت داشته باشد، اپل سرعت کار خود را روی دستگاه‌های تاشو افزایش داده است. پو می‌گوید که دستگاه تاشوی اپل یک دستگاه کاملاً جدید خواهد بود که بازار پیشرفته و پریمیوم را هدف قرار می‌دهد. همچنین طبق گزارش‌ها، اپل درحال بررسی دو اندازه صفحه نمایش ۷.۹ اینچ یا ۸.۳ اینچ برای یک آیفون تاشو است.

البته هنوز تا سال ۲۰۲۶ زمان زیادی باقی مانده است و مطمئناً نمی‌توان این گزارش‌ها را با قطعیت پذیرفت.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903436

دیگر خبرها

  • معرفی هیات انتخاب اولین جشنواره خیمه‌شب‌بازی
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • آیفون تاشو به زودی روی خط تولید قرار می‌گیرد/ عکس
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • عرضه فیس آیدی اپل با مدل آیفون ۱۸ پرو
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان