Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتباطات > رسانه و روزنامه‌نگاری - همشهری آنلاین:
هشتاد و نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با پرونده‌هایی در زمینه بازاریابی و رسانه منتشر شد.

همچنین بخش چهارم جنگ تاریخ روزنامه‌نگاری با پژوهش و قلم سید فرید قاسمی به چاپ رسیده است.
مدیران، کارشناسان و فعالان عرصه های روابط عمومی، تبلیغات، بازاریابی، رسانه و جامعه اطلاعاتی‌ مخاطبان این ماهنامه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهرست مطالب ماهنامه را می‌خوانید:

استارت‌آپ‌ها را دریابیم امير عباس تقی‌پور ديدار خانواده شهيد محسن حججي با رهبر انقلاب جنگ تاریخ روزنامه‌نگاری 4: ماده تاريخ‌هاي مطبوعاتي/ سید فرید قاسمی به‌روزرسانی آزادی و چالش‌های آن/ علی شاکر حرفه‌ای‌گرایی رفتار فردی در شبکه‌های اجتماعی: فالوورها و فالووینگ‌ها/ مرتضی بهنام توصیف و تحلیل جریان زیست اجتماعی در فضای مجازی حرفه‌ای‌گرایی در شبکه‌های اجتماعی؛ مراقبت رفتار فردی و قاعده‌های کنش‌گری/ سیدتقی کمالی افراد از آنچه در صفحه نمایش می‌بینید از شما دورترند/ فردین علیخواه لطفاً این متن را فوروارد نکنید! / جواد افتاده رفتار فردی در شبکه‌های اجتماعی؛ سخت‌گیرانه‌تر از همیشه/ شیده لالمی حکایت ما و حق و حریم ما در شبکه‌های اجتماعی: حقِ واقعیِ دنیایِ مجازی/ امیر علی علامه‌‌زاده شایعه و انتشار آن در رسانه‌ها/ امیر عبدالرضا سپنجی تأملی بر رفتار فردی در شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر قاعدۀ زرین اخلاقی: هر چه می‌خواهد دل تنگت نگو!/ منوچهر دین‌پرست زمانی برای آزادی افراد/ سید علیرضا علوی رضوی در گسترۀ بی مرز این جهان... تو کجایی/ سارا شريفی شبکه‌های اجتماعی یا تصویری بدون ویرایش از جامعۀ امروزی/ علی پاکزاد کدام خود؟ کاربران ایرانی خودشان را در عکس‌های سلفی چگونه نشان می‌دهند؟/ اسماعیل رمضانی آیا فضای مجازی قانون‌پذیر است؟جایی که سکوت فریاد می‌زند!/ رضا قربانی شهرهای هوشمند کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس در معرض تهدید سایبری کلیک‌هایی که تعهد می‌آورند نویسنده: اد بیلی/ ترجمه: امیر علی خلج پشتیبانی از سیاست فراگیرسازی اینترنت ترجمه: امیرعلی خلج اثر رسانه بر تصمیم‌گیری درباره سرمایه‌گذاری مترجم: امیرعلی خلج تولید محتوا در فضای مجازی/ سجاد کرمی نامیوندی تازه‌های نشر ارتباطات عصر گفتمان 7؛ جامعه‌شناسی مردمی و گفتمان شهادت/ حسن بشیر کیلین بار، دیتاژورنالیست گاردین انگلستان، در گفت‌وگوی اختصاصی تشریح کرد: گسترش رو به رشد دیتاژورنالیسم در رسانه‌ها و افزایش آموزش مهارت‌های داده‌ای در مدارس گفت وگو از: مریم سلیمی پاتوق عكس بازها و دل‌نوشته نویس‌ها اينستاگرام جاي كتاب نوشتن نيست/ سمیرا رستگارپور شبکه‌های اجتماعی و عبور از گردنۀ نظارت/ حسن فراهانی

مدیریت ارتباطات هر ماه به مدیرمسئولی امیر عباس تقی‌‌پور و سردبیری امیر لعلی با قیمت ۷ هزار تومان منتشر می‌شود. علاقه‌مندان جهت دریافت اشتراک سالیانه با شماره ۸۸۹۰۴۸۸۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

در همین زمینه: بررسی چند قاعده بازاریابی آنلاین در شماره ۸۸ ماهنامه مدیریت ارتباطات نگاهی به گاهی‌های کاذب مخاطبان شبکه‌های اجتماعی در ماهنامه مدیریت ارتباطات هشتادو چهارمین شماره مدیریت ارتباطات منتشر شد جنگ با رسانه‌ها و کسب‌وکارهای جدید

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!

رئیس شبکه ۳ سیما که در سال‌های گذشته یکی از چهره‌های خبرساز تلویزیون ایران بوده، برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان به استادیوم آزادی رفت.

او که مدیر فوتبالی‌ترین و احتمالا پرمخاطب‌ترین شبکه صداوسیما بوده، از چشم عکاسان دور نماند و تصویرش به شکلی جالب شکار شد.

علی فروغی تمایلی به انجام مصاحبه نداشت و بعد از تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان، استادیوم را ترک کرد.

منع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • ۱۲ طلبه و ۴ مداح که اعضاء بدن‌شان اهداء شد/ انتشار شماره جدید «خیمه»
  • پشت‌پرده گزارش بی‌بی‌سی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی