Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- ليگ قهرمانان اروپا با توقف خانگي چلسي و پيروزي تيم هاي مدعي پيگيري شد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، در بازي حساس از گروه اول، بنفيکا در ورزشگاه لوز شهر ليسبون ميزبان منچستريونايتد بود. دو تيم با شرايط متفاوتي پاي به اين مسابقه گذاشتند، بنفيکا در دو بازي قبلي خود شکست خورده بود و يونايتد شش امتياز گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازي در سي دقيقه ابتدايي بسيار کند و کم هيجان دنبال شد، اما يونايتد در 15 دقيقه پاياني نيمه نخست فشار بيشتري به حريف آورد ولي تلاش تيم مورينيو براي گلزني کافي نبود. با شروع نيمه دوم فشار يونايتد ادامه داشت و اگرچه اين تيم به موقعيت هاي خيلي خوبي نمي رسيد ولي تيم برتر ميدان بود. رشفورد چند بار در سانتر از جناحين فضاي پشت دروازه بان جوان بنفيکا را هدف گرفت تا اين که بالاخره با تيزهوشي توانست در دقيقه 65، از روي ضربه آزاد دروازه حريف را باز کند و يونايتد به گل اول برسد. بعد از اين گل، يونايتد سعي کرد بازي را کنترل کند، بنفيکا هم اگرچه به دنبال جبران بود ولي توان لازم را براي نزديک شدن به دروازه يونايتد نداشت، آن ها چند بار با شوت از راه دور شانس خود را امتحان کردند که ثمري نداشت، در نهايت بنفيکا در حالي بازنده زمين را ترک کرد که يک شوت درون چارچوب هم نداشت. در وقت هاي اضافه بازي هم لوئيزائو با دريافت کارت زرد دوم اخراج شد تا بازي برگشت را از دست بدهد.
در ديگر مسابقه گروه اول، بازل در روسيه موفق شد زسکامسکو را با گل هاي ژاکا و ابرلين 2-0 شکست دهد تا دومين برد خود را کسب کند و شش امتيازي شود و در جايگاه دوم قرار گيرد. به اين ترتيب منچستريونايتد در پايان دور رفت، با 9 امتياز صدرنشين مقتدر است و بنفيکا در عين تعجب، با صفر امتياز در رده آخر قرار گرفته است.

در گروه دوم رقابت ها، بايرن مونيخ که در هفته دوم مقابل پاريسن ژرمن شکست سختي خورد در نخستين بازي يوپ هاينکس در ليگ قهرمانان پس از بازگشت به نيمکت مربيگري با 3 گل مقابل سلتيک در آليانز آرنا پيروز شد. مولر، کيميش و هوملس براي بايرن در اين بازي گلزني کردند تا اين تيم با 6 امتياز در رده دوم قرار بگيرد.
پاريسن ژرمن هم که در دو بازي قبلي خود پيروز شده بود با 4 گل در بلژيک پيروز شد تا به صدرنشيني مقتدرانه اش ادامه دهد. امباپه، کاواني، نيمار و دي ماريا براي تيم اوناي امري در اين بازي گلزني کردند. کاواني در نيمه دوم يک بار ديگر گلزني کند اما داور اين گل را به دليل آفسايد مردود اعلام کرد.

از گروه C رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا در هفته سوم، تيم اتلتيکو مادريد در ديداري که زودتر از ساير بازي ها برگزار شد مقابل قره باغ 10 نفره به تساوي 0-0 دست يافت و چلسي در خانه مقابل رم با نتيجه پر گل 3-3 متوقف شد. نماينده کشور آذربايجان در حاليکه از دقيقه `75 هم 10 نفره شده بود، موفق شد شاگردان سيمئونه را متوقف کند. به اين ترتيب اتلتيکو مادريد در 3 ديدار باقي مانده کار سختي براي صعود به مرحله بعد خواهد داشت.
در ديگر بازي اين گروه ميان تيم هاي چلسي و رم در ورزشگاه استمفورد بريج، چلسي با وجود شروع خوبي که داشت، در نهايت تنها موفق شد که از شکست فرار کند. در دقيقه `11 داويد لوئيز گل اول چلسي را به ثمر رساند؛ هافبک-مدافع برزيلي با شوتي زيبا از پشت محوطه دروازه رم را باز کرد. در دقيقه `37 ادن هازارد گل دوم را به ثمر رساند؛ روي يک ضدحمله، موراتا از سمت چپ توپ را به داخل محوطه فرستاد تا هازارد با شوتي تک ضربه حساب کار را 2-0 کند. در دقيقه `40 کولاروف بعد از يک دريبل دو طرفه زيبا و شوتي زيباتر که راهي کنج دروازه شد، اختلاف را به حداقل رساند تا نيمه اول با نتيجه 2-1 پايان يابد.
اما در نيمه دوم شاهد افول چلسي و شروع طوفاني شاگردان دي فرانچسکو بوديم؛ در دقيقه `64 پاس پشت دفاع فازيو از ميانه ميدان با والي تماشايي ژکو به زيبايي وارد دروازه کورتوا شد. در دقيقه `70 روي ضربه ايستگاهي ارسالي کولاروف، ژکو با ضربه سر گل دوم خود و سوم تيمش را به ثمر رساند تا چلسي در آستانه شکست قرار بگيرد؛ اما در دقيقه `75 هازارد هم مثل ژکو دبل کرد و بازي را به تساوي کشاند؛ ارسال پدرو از سمت راست با ضربه سر ستاره بلژيکي وارد دروازه رم شد تا بازي با تساوي 3-3 پايان يابد. با اين نتايج جدول گروه C بدون تغيير باقي ماند و تيم چلسي با 7 امتياز در صدر، رم با 5 امتياز دوم و اتلتيکو مادريد با 2 امتياز در رده سوم قرار گرفتند.

از گروه D رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا، تيم بارسلونا در خانه موفق شد از سد المپياکوس عبور کرده و 9 امتيازي شود و يوونتوس در خانه مقابل اسپورتينگ پيروز شد. پيروزي 3-1 بارسلوناي 10 نفره مقابل المپياکوس در غياب کريم انصاري فرد، به معني صدرنشيني قاطعانه اين تيم بود و يوونتوس با پيروزي 2-1 مقابل اسپورتينگ ليسبون، با 6 امتياز به رده دوم صعود کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای رقیب همشهری‌اش، چلسی بود و موفق شد آبی‌های لندن را با نتیجه سنگین ۵ بر صفر در هم بکوبد.

آرسنالی‌ها خیلی زود برتری‌شان را رقم زدند و تنها پس از ۴ دقیقه با گلی که لئاندرو تروسا به ثمر رساند از حریف پیش افتادند. نیمه نخست به لطف همین گل با برتری توپچی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم، اما شاگردان میکل آرتتا طوری برتری‌شان را تثبیت کردند که بازگشت به بازی برای چلسی غیرممکن شد. بن وایت در دقیقه ۵۲ گل دوم را برای آرسنالی‌ها زد و تنها پنج دقیقه بعد کای هاورتز اختلاف را به سه گل افزایش داد. گلزنی این دو بازیکن یک بار دیگر و این بار هم در فاصله پنج دقیقه‌ای از یکدیگر تکرار شد. هاورتز در دقیقه ۶۵ و وایت در دقیقه ۷۰ دبل کردند و به این ترتیب آرسنال پنج بر صفر از تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو پیش افتاد.

پیروزی بیست‌و‌چهارم آرسنال در این فصل لیگ جزیره، جایگاه این تیم را با ۷۷ امتیاز در صدر جدول تثبیت کرد. این در حالیست که لیورپول با ۷۴ امتیاز، یک بازی کمتر و ۱۲ گل کمتر از حیث تفاضل گل در جایگاه دوم قرار دارد و منچسترسیتی هم با ۷۳ امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس پنج بازی معوقه دیگر باقی مانده است که چهار تای آن‌ها امشب برگزار می‌شوند و برنامه آن‌ها به شرح زیر است:

ولورهمپتون - بورنموث، ساعت ۲۲:۱۵

کریستال پالاس - نیوکاسل، ساعت ۲۲:۳۰

منچستریونایتد - شفیلدیونایتد، ساعت ۲۲:۳۰

اورتون - لیورپول، ساعت ۲۲:۳۰

فردا شب هم در آخرین بازی معوقه این هفته از ساعت ۲۲:۳۰ برایتون پذیرای منچسترسیتی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد