Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بی ام دابلیو برندی کاملا شناخته شده و آشنا برای جهانیان به‌ویژه آنها که سرو کارشان با خودروهای هوشمند و کانسپت است. 

شرکت بی ام دابلیو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان در آلمان، هر بار با رونمایی و معرفی یکی از محصولات اعجاب‌انگیز و خارق‌العاده‌اش باعث تحیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت سال گذشته به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس این شرکت از خودرویی بسیار متفاوت و خاص به نام " چشم‌انداز صد سال آینده " رونمایی کرد. 

شرکت بی ام دابلیو سعی داشت تا تمام تکنولوژی ممکن را در طراحی آخرین محصولش بگنجاند. این خودرو دارای دو مود رانندگی مختلف است یکی مود  خودران برای سواری‌های مفرح و آرام‌بخش و دوم مود رانندگی سرگرمی و استراحت که راننده در صورت خستگی و کسالت از آن استفاده می‌کند. مود تقویت شده همچنین به راننده اطلاعاتی درباره مسیر بهتر و سرعت ارائه می‌دهد تا بتواند احساس آسودگی و امنیت بیشتری داشته باشد. در طراحی این خودرو پدیده‍‌ای تازه به نام هندسه زنده  در قسمت داشبورد تعبیه شده است. این  فناوری از 800 مثلث هندسی تشکیل شده که در اطراف خودرو حرکت کرده و اطلاعات آن را به راننده انتقال می‌دهند. این اطلاعات به صورت داده در شیشه جلویی خودرو نمایش داده می‌شود چیزی شبیه به هشداردهنده‌هایی که در مدل بی ام دابلیو آی 8 تعبیه شده بود.

کانسپت " چشم‌انداز صد سال آینده " حتی به فکر تنهایی رانندگان هم بوده است. این خودروی فوق هوشمند می‌تواند با سوار خود ارتباط برقرار کرده و اطلاعات و پیشنهادات خوبی را در موقعیت‌های مختلف به او ارائه دهد. مثلا در حالت خودران می تواند به صورت مجازی با عابرین پیاده ارتباط برقرار کند و به آنها زمان عبور را بگوید. 

از همه اینها گذشته، کانسپت " چشم‌انداز صد سال آینده " ظاهر عجیب و بسیار متقاوتی دارد. این خودرو از انواع مواد پلاستیکی و فیبر کربنی ساخته شده است و همین امر وزن آن را تا حد قابل توجهی کاهش داده است. این خودرو چشم‌انداز محصولات تولیدی بی ام دابلیو در صد سال آینده است. 

در ادامه ویدئو و تصویری از کانسپت " چشم‌انداز صد سال آینده " ارائه شده است. 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 شرحی مختصر از ویژگی‌های کانسپت بی ام دابلیو " چشم‌انداز صد سال آینده "

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد و در اقدامی انقلابی از دانشجویان و نخبگان دانشگاه‌های کلمبیا و آمریکا و اروپا که در خیزشی آزادانه نسل‌کشی در غزه را محکوم و خواستار قطع روابط با رژیم صهیونیستی شده بودند، اعلام حمایت کردند و با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بیزاری خود را از استکبار جهانی فریاد زدند. 

دانشجویان دانشگاه کلمبیا که روز ۱۷ آوریل با تجمع اعتراضی خود خواستار قطع روابط دولت خود با رژیم صهیونیستی شدند آغازگر جنبشی در آمریکا و اروپا شدند و تمام دنیا را همگام با خود به چالشی بزرگ دعوت نمودند که در آن آزادی خواهی و حق طلبی و عدالت گستری را در دنیای پر از دموکراسی و روشنفکرانه خود طلب کردند. 

تاریخ گواه می‌دهد دموکراسی و آزادی بیان و روشنفکری در آمریکا و اروپا جز یک نقاب زیبا بر چهره دولت‌های مستکبر چیزی نیست.

دراین تجمع اعضای هیئت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، موضع شجاعانه و بشردوستانه‌ی دانشگاهیان آمریکا را در دفاع از مردم مظلوم غزه را تحسین و برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان واستادان دانشگاه‌ها را که همگی فریاد حق طلبی و نابودی اسرائیل را سرمیدادند، محکوم نمودند و از قیام ضد صهیونیستی دانشگاهیان آمریکا حمایت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد
  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • مشارکت «شناسایی خطر» در حوزه شهری ارتقا پیدا کند
  • کلید رشد آینده خودرو‌های برقی در کجاست؟
  • اروپایی‌ها چقدر برای بازنشستگی خود پس‌انداز می‌کنند؟
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده