Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کونته ، سرمربی چلسی به انتقاد از ژوزه مورینیو پرداخت و مدعی شد که سرمربی منچستریونایتد باید به فکر تیم خودش باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتونیو کونته ، سرمربی چلسی به انتقاد از ژوزه مورینیو پرداخت و مدعی شد که سرمربی منچستریونایتد باید به فکر تیم خودش باشد.

شاگردان کونته، روز گذشته با وجود مصدومیت‌های متعدد، با نتیجه ۳-۳ در خانه مقابل رم متوقف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پیروزی ۱-۰ یونایتد مقابل بنفیکا، مورینیو با کنایه به ناراحتی کونته از مصدومیت بازیکنانش صحبت کرده بود.

او گفته بود:

” من هیچگاه از مصدومیت صحبت نکردم. دیگر مربیان هستند که وقتی بازیکنی مصدوم شد، گریه می‌کنند و گریه می‌کنند و گریه می‌کنند.”

کونته نیز به صحبت‌های مورینیو واکنش نشان داد و گفت که بهتر است آقای خاص به فکر تیم خودش باشد. او گفت:

” اگر مورینیو راجع به من حرف می‌‌زند، فکر می‌کنم او بیشتر باید به فکر تیم خودش باشد و به خودش نگاه کند نه دیگران. به نظرم خیلی وقت‌ها مورینیو به اتفاقات چلسی توجه دارد. فصل گذشته هم داستان از این قرار بود. او باید به فکر تیم خودش باشد.”

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«گوترش» از تجاوز نظامی اسرائیل به رفح به ابراز نگرانی بسنده کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل امروز سه شنبه در واکنش به تجاوز اشغالگران قدس به مردم مظلوم رفح در سخنانی اعلام کرد: شکست تلاش های دیپلماتیک برای دستیابی به صلح در نوار غزه، آزادی اسیران و توقف تهاجم به رفح یک تراژدی خواهد بود.

دبیرکل سازمان ملل در این خصوص ادامه داد: ادامه عملیات نظامی (رژیم) اسرائیل در رفح باعث نگرانی است؛ تهاجم گسترده منجر به یک فاجعه انسانی خواهد شد.

آنتونیو گوترش در ادامه افزود: بسته شدن گذرگاه های رفح و کرم شالوم تأثیر مخربی بر وضعیت وخیم انسانی در نوار غزه دارد و این گذرگاه ها باید فورا بازگشایی شود.

وی اضافه کرد: اسرائیل تشدید تنش ها را متوقف کند و در تلاش‌ های دیپلماتیک برای دستیابی به آتش‌ بس در نوار غزه مشارکت سازنده داشته باشد. من از فعالیت مجدد نظامی در رفح توسط نیروهای اسرائیل ناراحت و مضطرب هستم.

کد خبر 6099693

دیگر خبرها

  • «گوترش»درباره تجاوز نظامی اسرائیل به رفح به ابرازنگرانی بسنده کرد
  • «گوترش» از تجاوز نظامی اسرائیل به رفح به ابراز نگرانی بسنده کرد
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!