Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورامین- کاروان راهیان نور دانش آموزان ورامین با بدرقه مسئولان و مردم محلی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دانش آموزان دختر ورامین با بدرقه حجت الاسلام و المسلمین محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین، سرهنگ داوود اصغری، فرمانده سپاه ورامین، حجت الاسلام والمسلمین علی نظری، مسول نمایندگی ولی فقیه سپاه ورامین، محمدی، رییس اداره آموزش وپرورش  شهرستان، حسن حبیبی و زهرا هداوند میرزایی عضو شورای شهر، از حسینیه سپاه ورامین عازم سفر به مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش دانش آموزان در حالی برای این سفر آماده شده اند که با لباس های متحدالشکل و با پوشش چادر در صفوف منظم و لبخند بر لب و با آرامش و رضایت منتظر آئین بدرقه بودند.

آیین بدرقه دانش آموزان در حالی برگزار می شد که پدر و مادر دانش آموزان نیز برای رهسپاری توام با عشق و آرامش فرزندانشان دعا می کردند.

والدین یکی از دانش آموزان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خدا را شاکرم که فرزندم دل در گرو شهیدان و پاسداران انقلاب اسلامی دارد و مشتاقانه برای حضور در این سفر پر از نور بار بسته است.

تاجیک در ادامه افزود: نسل جدید مثل فرزند من و این دانش آموزان هیچ درک درست و نگاه واقعی به جنگ و ایثارگران و شهدا ندارند و با حضور در این همایش ها و قرار گرفتن و لمس کردن تربت پاک مناطق جنگی و قرار گیری فیزیکی این عزیزان در مناطقی که شهدا قرار داشتند زمینه را برای شناخت بیشتر آنان فراهم می کند و می توانند از این طریق با شهدا بیشتر آشنا شوند و قدر و قیمت این آرامش و عزت حاکم بر کشور را بیشتر بدانند.

یکی از دانش آموزان عازم این سفر نیز در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: از زمانی که قرار شد به این سفر بروم در پوست خود نمی گنجم و سعی کرده ام که این منطقه ها را قبل از دیدن تصور کنم، امروز که ما عازم این سفر هستیم و می بینم که مسئولان شهر از امام جمعه موقت تا نمایندگان شورا برای بدرقه ما آمده اند بیشتر احساس شخصیت و مهم بودن دارم چرا که این حرکت مسئولین مرا به عنوان دانش آموز یشتر تشویق و ترغیب به حضور در این سفرها و همچنین شناخت بیشتر و عمیق تر شهدا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی نظری، مسول نمایندگی ولی فقیه سپاه ورامین در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برگزاری این اردوها سبب پیوند نسل اول انقلاب با نسل‌های دوم، سوم و چهارم انقلاب است و آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ دفاع مقدس، معرفی الگو های ارزشی برای نسلی که جبهه و جنگ را ندیده اند، تبیین عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی و جلوگیری از تحریف تاریخ دفاع مقدس و آرمان‌های والای شهدا را از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نورمی باشد.

گفتنی است که در این سفر زهرا هداوند میرزایی، یکی از نمایندگان شورای شهر ورامیندانش آموزان را همراهی می کند و در این سفر حضور دارد.

حجت الاسلام والمسلمین، محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین در مراسم بدرقه دانش آموزان در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: راهیان نور پلی است برای رساندن پیام شهدا به جوانان و نوجوانان امروزی، چرا که جوانان باید بدانند چه رشادت ها و سلحشوری هایی توسط این شهدا و ایثارگران والا مقام صورت گرفته است تا ما بتوانیم امروز در این کشور بمانیم و عزتمندانه زندگش کنیم.

وی در ادامه افزود: امروز که دختران دانش آموز ما با حجاب و پوشش بسیار مقبول راهی این سرزمین ها می شوند به دنبال آن هستند که پاسخ سوالات خود را برای فداکاری های این شهدا پیدا کنند و بدانند که شهدا بودند که حافظ کشور و امنیت ما بوده اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • ببینید/ بدرقه حاجیان با نوای «چاوشی‌خوانی»