Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@12:28:53 GMT

تعداد سمن ها در زنجان افزایش یافته است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۲۶۰۵۲

تعداد سمن ها در زنجان افزایش یافته است

زنجان- مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه تعداد سمن ها در زنجان افزایش یافته است، گفت: در حال حاضر ۶۲ سمن در سطح استان زنجان فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جوان شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، افزود: ستادهای ساماندهی امور جوانان بر اساس مصوبه ۲۸ شورای عالی جوانان تشکیل شده و به عنوان مهم‎ترین نهاد سیاست‎گذار در حوزه جوانان  و در بخش های ازدواج، مسکن و اشتغال فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال ۹۲ تنها ۱۷ مورد سمن در استان زنجان فعال است، ادامه داد:  در حال حاضر  با اقدامات صورت گرفته تعداد سمن ها به  ۶۲ سمن  افزایش یافته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از تشکیل ۱۵ سمن جدید در استان زنجان خبر دادو گفت:  به ازای هر پنج هزار جوان باید یک سمن تشکیل شود و بر اساس این شاخص، استان زنجان جلوتر از برنامه پیش رفته است.

جوان ابراز کرد: استان زنجان با احتساب ۱۵ مجوز سمن در دست اقدام، برای هر ۳ هزار و ۸۰۰ جوان یک سازمان مردم نهاد خواهد داشت ولی در بخش جوانان در حوزه روستایی ضعف داریم و باید بیشتر در این حوزه کارشود. 

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت:  ۶۰ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان طی شش ماهه نخست سال‎جاری در استان زنجان تشکیل شده واین استان  در ارزیابی ستادهای ساماندهی امور جوانان طی سال گذشته رتبه سوم کشوری را کسب کرده است.

جوان افزود: نگرش دولت تدبیر و امید نسبت به جوانان نگرش ویژه‎ای است و بیشترین توجه را به حوزه جوانان داشته و  تعداد سمن‎ها در کشور به ۲ هزار سمن افزایش داشته، که این موضوع نشان از توجه دولت  به جوانان است.

همچنین مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: اشتغال جوانان به عنوان مهم‎ترین گروه سنی جمعیت کشور که نیروی محرک اصلی در توسعه کشور هستند، همواره مورد توجه دولت‎ها بوده است.

محمد رضا یوسفی با بیان اینکه در سال‎جاری دولت در دو حوزه برنامه‎ریزی لازم را انجام داده است، افزود: نرخ مشارکت اقتصادی در استان زنجان طی سال گذشته  ۴۰.۸ درصد، نرخ بیکاری ۹.۷ درصد و نرخ بیکاری جوانان ۲۲.۲ درصد است و بهبود فضای کسب و کار از جمله برنامه‎ها برای کاهش بیکاری  است. 

یوسفی به طرح‎های سه گانه برای اشتغالزایی جوانان اشاره کرد و گفت: افزایش مهارت و ایجاد فرصت‎های شغلی مناسب و پایدار برای رفع مشکلات بیکاری از رویکردهای این طرح‎هااست و  برای کسانی که در طرح‎های مهارت‎آموزی شرکت می‎کنند، گواهی صادر می‎شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، آژانس حفاظت مدنی در ریو گرانده دو سول دوشنبه گفت که حدود دوسوم از ۵۰۰ شهر این ایالت تحت تاثیر طوفان قرار گرفته و حدود ۱۳۰ هزار نفر وادار به ترک خانه‌هایشان شده‌اند.

طوفان و سیل در این ایالت جاده‌ها و پل‌های چندین شهر را تخریب کرده و باعث بروز رانش زمین و تخریب برخی سدها شده است.

شرایط آب و هوایی در روز دوشنبه بهتر شد اما انتظار می‌رود که در روزهای آینده بار دیگر بارش باران و وزش طوفان شدت پیدا کند.

اداره هواشناسی ریو گرانده دو سول اعلام کرد: در کوتاه مدت و میان مدت اوضاع آب و هوایی بهتر نخواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که برخی مناطق همچنان شاهد شرایط وخیم آب و هوایی باشند.

ادواردو لیته فرماندار ریو گرانده دو سول گفت که گروه‌های امدادرسانی به مناطق بیشتری دسترسی پیدا کرده‌اند و احتمال می‌رود که شمار کشته‌ها افزایش پیدا کند. مقام‌های این ایالت گفتند که هنوز ۱۱۱ نفر مفقود هستند.

لوئیز ایناسیو لولا داسیلو رئیس جمهوری برزیل و برخی از اعضای کابینه‌اش روز یکشنبه از مناطق سیل‌زده بازدید کردند. وی همچنین روز دوشنبه جلسه‌ای برای بررسی شرایط بازسازی مناطق آسیب‌دیده برگزار کرد.

دیگر خبرها

  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • افزایش تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس